czwartek, 14 listopada 2013

kawowy peeling

Czas na nowy wpis:)
 Każda z nas marzy o pięknej  i nieskazitelnej cerze . Niestety często dobre kosmetyki mają kosmiczne ceny . Chcąc zostać przy domowych sposobach znalazłam ostatnio zastosowanie dla miodu . Jak wiemy miód jest dobry na przeziębienie lecz ma także wiele  zastosowań dla naszej urody :D.
jednym z takich zastosowań jest  tzw. Maseczka "Kleopatry " po której nasza skóra jest nawilżona pełna blasku, a także niezwykle delikatna .Jest dziecinnie prosta w przygotowaniu gdyż potrzebne są do niej tylko trzy składniki ,które zapewne znajdują się w każdym domu mleko ,miód i białko z jaka kurzego.  Do przygotowanej miseczki dajemy łyżkę miodu następnie łyżkę mleka najlepiej pełnotłustego :) na koniec dodajemy białko z jajka i mieszamy tak by uzyskać jednolita masę. tak przygotowaną maseczkę nakładamy na wcześniej oczyszczoną twarz. ( ja nakładałam płatkiem kosmetycznym gdyż tak mi było najwygodniej:) ). Nałożoną miksturę trzymamy na twarzy przez 30 min. Przez ten czas możemy odczuwać lekkie uczucie sciągania na twarzy . Maseczka także może się kruszyć z czasem.  po upływie czasu zmywamy ciepłą wodą . Mam nadzieję ,że wam także spodoba się ta maseczka ja po zmyciu byłam mile zaskoczona :).
a wy znacie jakieś fajne zastosowanie dla miodu ??

2 komentarze:

  1. bardzo przydatny blog z cennymi radami , podoba mi się ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba coś się zacięło bi nie widzę żebyś mnie obserwowała :P

    OdpowiedzUsuń