poniedziałek, 25 listopada 2013

DOMOWE SPA :)

Dziś tak troszkę z innej beczki. Wczoraj udało mi się zrobić taki mały dzień SPA. W końcu znalazłam troszkę czasu dla siebie.:) Pomalowałam paznokcie zrobiłam maseczkę z drożdży i mleka na twarz ,  zrobiłam peleng z kawy :), a także zrobiłam sobie kompres na włosy  z maseczką  Wax z henną z firmy pilomax  mimo tego, że ostatnimi czasy stawiam na naturalne i domowe sposoby dbania o siebie. Maska ta jest rewelacyjna. Mistrzowsko regeneruje włosy. Można śmiało trzymać z godzinę na głowie. Ja nakładam ją przed umyciem głowy i trzymam od 40-60 min pod czepkiem i ręcznikiem. Jest to maska przeznaczona dla osób po chemioterapii więc jeśli potrzebujemy regeneracji dla  naszych włosów jest idealna!! :) Ja stosuje taki kompres średnio co 2 tygodnie i zauważyłam  znaczną poprawę. Mniej włosów mi się kruszy i wypada, a do tego są lśniące i miękkie :) naprawdę polecam !!  A czy wy macie jakieś sposoby na  domowe SPA regenerację włosów :) ???

1 komentarz:

  1. Mam możiwość współpracować z Pilomax :) ma naprawdę dobre kosmetyki do pielęgnacji włosów :)
    Zapraszam do siebie i wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń