poniedziałek, 16 grudnia 2013

Glov :):)






W końcu dostałam moje produkty z GLOV :D. Muszę się przyznać ,że niemal od razu wypróbowałam Glov comfort.

 Byłam mile zaskoczona "Ściereczka" wygląda dość zwyczajnie  ale od razu się w niej zakochałam :) . Pierwszy raz zmyłam makijaż bez męczarni i to za pomocą Glov i zwykłej wody z kranu bez żadnych dodatkowych kosmetyków .  Produkt ten jest wielokrotnego użytku wiec po demakijażu dodałam odrobine mydła i przepłukałam Glov wysuszyłam i znowu jest gotowy by go użyć .Jak dla mnie produkty te jak na razie są numerem 1 podczas demakijażu :). Szczerze polecam i zachęcam do zakupu :) bo naprawdę warto :)  Z pewnością nikt nie lubi się męczyć podczas demakijażu i zużywać tony wacików i litrów przeróżnych kosmetyków dlatego też  myślę ,że będzie to także idealny prezent świąteczny dla kogoś z waszych bliskich:) .  Zwłaszcza ,że teraz mają rewelacyjne promocje :).

Zapraszam na stronę :
 http://glov.co/home

3 komentarze:

  1. naprawde dzialaja bez zadnych plynow czy tonikow?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak :) nie potrzeba do tego nic prócz wody :) nawet udało mi się dokładnie zmyć tusz do rzęs :D co jest dla mnie nowością :) nie zostawiłam w końcu śladów po tuszu na ręczniku po kąpieli (gdzie zazwyczaj mi się to zdarzało ) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! świetne! chyba sobie sprawię taki prezent pod choinkę.
    kosmetycznieinaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń