czwartek, 19 grudnia 2013

PILOMAX

 Niedawno pisałam wam ze byłam na spotkaniu blogerek :). Dziś chciałam przybliżyć wam produkty z jednej z firm :) które nas obdarowały  mianowicie firmę Pilomax . Miałam przyjemnośc wypróbować Serie kosmetyczna do włosów farbowanych czyli kompletną pielęgnacje i regeneracje włosów.Myślę że zastosuję to jako kurację do moich włosów które niestety są zniszczone farbowaniem  co róż rozjaśnianiem i przyciemnianiem  a także prostowaniem. Jakiś czas temu pisałam już o jednym produkcie tej firmy o maseczce Wax :). Jest jedną z najlepszych maseczek do włosów jakie kiedykolwiek stosowałam . Inne produkty tej firmy także mnie nie zawiodły w końcu mogę powiedzieć ,że moje włosy są miękkie lśniące i wyglądają jakby w końcu dochodziły do siebie . Osobiście uwielbiam serie regeneracyjną :) składa się z 3 "kroków"pierwszym z nich jest dokładne oczyszczenie za pomocą szamponu

Szampon ten dokładnie oczyszcza włosy . Jest bardzo delikatny i idealnie przygotowuje nasze włosy do kolejnych kroków czyli nałożenia masek :)

Po umyciu i spłukaniu głowy nakładamy maskę :) która jest kolejnym krokiem w naszym "zabiegu"
MASKA ta zawiera olejki eteryczne  keratyne, ekstrakty ze skrzypu polnego i henny a także ekstrakt z parzonej kawy .

 Dzięki tym wszystkim składniom nasza kuracja regenerująca jest tak efektowna :). Tak nałożoną maskę trzymamy na włosach przez 20 min następnie spłukujemy .

Ostatnim  3 krokiem w naszej kuracji jest  Odżywka bez spłukiwania w sprayu . Zawiera w sobie pantenol oraz witamine E



wzmacnia i nawilża włosy oraz ułatwiają ich układanie.



 Pilomax oprócz serii regeneracyjnej ma serie pielęgnacyjną :) . W produktach tych fajne jest to ,że jest osobna seria kosmetyków dla włosów ciemnych i jasnych :) wiec każdy znajdzie coś co będzie idealnie pasować . Polecam również przeróżne maski z Firmy pilomax

 Zajrzyjcie na stronę  PILOMAX , a z pewnością dowiecie się więcej :)

Jeśli stosowaliście już produkty z tej firmy chętnie dowiem się jakie są wasze opinie na temat tych produktów :) a także co polecacie do stosowania do zniszczonych włosów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz