poniedziałek, 2 grudnia 2013

Po całonocnej imprezie .........

Czy wy tez tak macie ,że po całonocnej imprezie wydaje wam się , że wasz wygląd  pozostawia wiele do życzenia??? Ja znalazłam sposób na to by nie wyglądać jakbym nie spała z 3 dni :D.
 Po pierwsze nakładam maseczkę na włosy bo mimo tego , ze myłam włosy poprzedniego wieczoru potrzebują szybkiej regeneracji gdyż zazwyczaj są strasznie przesuszone i pozbawione blasku . Wczoraj wypróbowałam maseczkę z bananów jest dość prosta w przygotowaniu  jedyne co potrzebujemy to :
- 1 banan-1  jajko- 3 łyżki miodu- 3 łyżki mleka, -5 łyżek oliwy z oliwek Banana rozgniatamy i łączymy z nim resztę składników  tak aby powstała jednolita pasta. Maskę tą najlepiej nałożyć grzebieniem . Począwszy od nasady aż po same końce przeczesujemy włosy tak aby maseczka  była dokładnie rozprowadzona na włosach. Następnie nakładamy czepek foliowy i zawijamy włosy ręcznikiem .Maseczkę na włosach trzymamy od 15-30 min po czym spłukujemy letnią woda i myjemy głowę szamponem.
Jeśli chodzi o  zmęczoną skórę twarzy nie ma nic lepszego jak maseczka z marchwi.  Nadaje się dla każdego typu cery. Ma działanie odświeżające, wygładza skórę oraz znacząco poprawia jej koloryt.  Składniki takiej maseczki to:-   Utarta marchewka- 1  łyżeczka mąki kartoflanej - 1  żółtkoMieszamy wszystkie składniki  i nakładamy na oczyszczoną twarz . Ja przed nałożeniem maseczki robię peeling . Używam peelingu z firmy Joanna body Naturia   jakiś czas  temu zakupiłam żurawinowy ma śliczny zapach a do tego świetnie wygładza skórę twarzy :)Maseczkę zmywamy po upływie 20 minut. :)
Ja, że przetańczyłam niemal całą noc moje stopy były także przemęczone zafundowałam im kąpiel w ziołowej soli do kąpieli stóp firmy FARMONA  . Sól ta ma działanie relaksujące odświeżające i likwiduje uczucie zmęczonych spuchniętych stóp. Następnie zrobiłam peeling . Niestety nie miałam specjalnego peelingu do stóp to skorzystałam z niezawodnego i niezastąpionego peelingu z Joanny  :) na koniec nałożyłam grubą warstwę kremu nawilżającego do stóp 




Po tak zastosowanej kuracji na twarz ,włosy i stopy byłam zwarta i gotowa na dalsze imprezowanie :) Ciekawa jestem jakie wy macie sposoby na poprawienie swojego wyglądu po imprezie ?? czekam na ciekawe propozycje  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz