poniedziałek, 9 grudnia 2013

MISTRZ OLEJKÓW.....

Pochmurne dni , długie wieczory i brak słońca  z pewnością nie służy nikomu z nas .  Krótko mówiąc pogoda nas nie rozpieszcza. Jedyne co mi się marzy to kocyk ,ciepła herbatka z miodem i cytryną i jakaś dobra książka.  Postanowiłam się wziąć za siebie i  wykorzystać ten czas na regeneracje moich włosów , skóry , rzęs i paznokci :) . Liczę na to ,że chęci które szybko przyszły równie szybko nie odejdą :D gdyż mam zamiar zrobić co najmniej miesięczną kuracje. Więc trzymajcie za mnie kciuki :).  Moim numerem jeden podczas kuracji będzie olejek rycynowy :) dużo słyszałam i czytałam na jego temat lecz nigdy nie próbowałam. Wczoraj zrobiłam zabiegi próbne :)
O Włosy zadbałam maseczką jajeczną z olejkiem
rycynowym (choć przyznam ,że troszkę to żółtko mnie odstraszyło :) ale jakoś się zmobilizowałam )
Maska odżywcza do włosów:
-1-2 żółtka
-3 łyżki olejku rycynowego
-1 łyżka soku z cytryny






Wszystkie składniki mieszamy ze sobą i nakładamy na wilgotne nie umyte włosy. zakładamy czepek i owijamy głowę ręcznikiem. Maskę trzymamy 20 min. Po upływie czasu zmywamy i myjemy głowę tak jak zawsze szamponem i odżywką . Moja opinia maseczka jest rewelacyjna włosy stały się lekkie i błyszczące na pewno będę stosować ją częściej ;)






Skoro nakładałam maskę na włosy wykorzystałam ten czas także na odżywienie mojej twarzy zrobiłam maseczkę penie znaną już wszystkim z jabłkiem  i płatkami owsianymi no i oczywiście olejkiem rycynowym

Maseczka odżywczo-oczyszczająca na twarz:
-jedno starte jabłko
-łyżka płatków owsianych
-łyżka miodu
-łyżeczka olejku rycynowego











Trzemy jabłko następnie dodajemy płatki owsiane oraz łyżkę miodu .Mieszamy składniki na koniec dodajemy łyżeczkę olejku rycynowego. Nakładamy na twarz na 10 mon po czym zmywamy ciepłą wodą (pamiętajcie by nie dać za dużo olejku rycynowego bo może wam być ciężko zmyć maseczkę)



Zanim położyłam się spać  zadbałam także o swoje rzęsy .Wyczyściłam starą szczoteczkę od tuszu do rzęs i zamoczyłam ją w olejku następnie przeczesałam nią rzęsy i pozostawiłam na noc. Ponoć trzeba używać olejku codziennie bądź co drugi dzień przez minimum miesiąc ,żeby były efekty zrobiłam zdjęcie przed

 Będę  stosować olejek przez miesiąc po tym czasie sprawdzę czy faktycznie są efekty:) . A może któraś z  was używała już w taki sposób olejku i podzieli się swoją opinią ?? byłabym bardzo wdzięczna:)


Z tego co wiem olejku można używać także na stopy. Na noc wcieramy w stopy i nakładamy grube skarpety Rano stopy są miękkie i gładkie ;) .Nie wiem jak wy ale ja na pewno spróbuje
 :)

Jeśli znacie jakieś fajne sposoby zastosowania olejku rycynowego piszcie w komentarzach chętnie wypróbuje :)

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne przepisy na maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam jestem ciekawa jak będą po nim wyglądać rzęsy;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na olejek, ale mnie sie nie chce tak kombinować. Kupiłam olejek regenerujący Dermika Skin Calligraphy. Nie jest bardzo tłusty i nie spływa, nakładam na noc lub jak mam czas w ciągu dnia, niesamowicie dobrze nawilża i zmiękcza skóre twarzy, szyi i dekoltu. Jest bardzo wydajny i pieknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mam kiedyś robiła olejkowe cuda, ja jakos wole kupić gotowy. Też kupiłam Skin Calligraphy, skuszona głownie jego pięknym wyglądem. Jednak musze tu przyznać, że tak samo jak jest piękny tak samo dobrze działa na skórę. odżywia i zmiękcza.

      Usuń