środa, 29 stycznia 2014

Ćwiczymy pamięć :)

Hej jak wam idzie wywiązywanie się z postanowień noworocznych ?? :) Ja Zdałam w końcu egzamin  na prawo jazdy.... Zaczęłam chodzić na siłownie i oczywiście nie zapomniałam  o swoim umyśle :) Próbowałam poprawić swoją koncentrację i muszę powiedzieć że jest znacznie lepiej   jest mi sie skoncentrować i nie jest tak łatwo mnie wybić z rytmu :) Ostatnio dzięki Akademii Umysłu mogłam zadbać o skuteczny rozwój umiejętności pamięciowych i tu muszę przyznać ,że okazało się ,że nie jest to takie łatwe ale się nie poddaje jedne ćwiczenia są łatwiejsze inne trudne . Polecam wszystkim którzy chcą zadbać o rozwój swojego umysłu
Serdecznie zapraszam na stronę AKADEMII UMYSŁU


Zobaczcie jaka nietypową akcję można znaleźć na stronie:
Nie chce zdradzać Wam szczegółów, gdyż wtedy nie będzie to już niespodzianka!
Przekonajcie się sami, a w nagrodę czekają 30% rabaty!





 a o to moje ulubione ćwiczenie :)




  Ale Jest wiele ćwiczeń do wyboru :) i wiele poziomów trudności :)





 Ale śpieszcie się akcja trwa tylko do 2 lutego!!!!!!  a ja zachęcam wszystkich bo warto jest to nie tylko świetna zabawa ale doskonałe ćwiczenia dla rozwoju naszego umysłu a każdy na pewno znajdzie coś idealnego dla siebie :)




 

1 komentarz:

  1. Już chyba każda blogerka ćwiczy swój umysł z Akademią ;DD Mnie póki co to nie kręci, chociaż mimo wszystko uważam, ze to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń