piątek, 3 stycznia 2014

Postanowienia Noworoczne :)





Jak co roku . Wiele osób z nas ma postanowienia noworoczne . Stawia sobie nowe wyzwania i cele  :) Jedni rzucają palenie , inni chcą zrzucić parę kilo , niektórzy zaczynają oszczędzać :).  ale czy ktoś z nas postanawia od nowego roku zadbać o swój  umysł ??? Ja w tym roku tak ! :)  Jest to jedno z moich postanowień . Pomoże mi w tym  Akademia Umysłu jest to rewolucja w nauczaniu. Firma ta proponuje nam multimedialne sposoby pracy nad naszym umysłem . Ja na początek postanowiłam zadbać o swoją koncentracje ;) Najfajniejsze w tym jest to ,że programy te nie tylko uczą ale są doskonalą zabawa dla całej rodziny :). Jak dla mnie jest to strzał w dziesiątkę jeśli chodzi o naukę :) . ale możne być to także bardzo rozwojowe dla dzieci , gdyż firma ta ma specjalne programy dla dzieci już w wieku przedszkolnym :)Do ćwiczenia w domu seria Akademia Umysłu JUNIOR http://www.akademia-umyslu.pl/junior/gry-dla-dzieci-programy  oraz w przedszkolu i szkole: programy edukacyjne Akademia Umysłu EDU http://www.akademia-umyslu.edu.pl/ .. Wiec może przy postanowieniach noworocznych warto pomyśleć o naszym umyśle :)
zapraszam na stronę

http://www.akademia-umyslu.pl/







Zobaczcie jaką  nietypową akcję można znaleźć na stronie:
Nie chce zdradzać Wam szczegółów, gdyż wtedy nie będzie to już niespodzianka!
Przekonajcie się sami, a w nagrodę czekają 30% rabaty!

Serdecznie zapraszamy :)

5 komentarzy:

  1. o no proszę, sama bym z chęcią skorzystała! no i powodzenia, aby pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno tez dostałam od AU pierwszą część :)
    I mam nadzieję, że i mi pomoże :))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, ciekawe. U mnie z koncentracją trochę ciężko więc i ja może kupie AU, może mi pomoże. Bardzo fajny blog ;3

    Liczę na rewanż. :) (obs i kom.)
    http://worldofgumi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujące pytanie czy skuteczne :) Jak to oceniasz ?:) Widzisz już jakiś malutki postęp ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zaczynam wiec pewnie potrzeba na to troszkę więcej czasu co mogę powiedzieć na pewno wciąga :) a do tego pobudza logiczne myślenie :)

      Usuń