środa, 22 stycznia 2014

Recenzja bazy pod makijaż

Wiem że dawno mnie nie było ale wracam z nowymi pomysłami . Chciałam wam przedstawić swoją ostatnią zdobycz wygładzającą bazę pod makijaż firmy Mariza
pewnie wiele z was używało już tej bazy ja od niedawna współpracuję  z tą firmą ;) i postanowiłam kilka kosmetyków wypróbować na sobie :) I tak oto trafiłam na ta bazę :


Opis producenta :

Lekka baza o konsystencji kremu perfekcyjnie wygładza i wyrównuje powierzchnię skóry. Ułatwia nakładanie podkładu oraz przedłuża jego trwałość. Dzięki zawartości wyciągu z białej herbaty i witaminy E baza skutecznie eliminuje szkodliwe działanie wolnych rodników, a także przywraca odpowiedni stopień nawilżenia nawet bardzo suchej cerze.

Pojemność to  15 ml 



Moja opinia :
stosuję już kilka dni ta bazę co mogę powiedzieć jest bardzo delikatna, ma lekką konsystencje, dobrze się rozprowadza  , nie obciąga naszej skóry ale idealnie ją wygładza, a do tego makijaż się bardzo długo trzyma . Ma przeźroczystą buteleczkę co jest dla mnie dodatkowym atutem gdyż widzę ile produktu mi jeszcze pozostało Jak dla mnie jest super a do tego jest tania  choć mogłaby być troszkę większa jednak nie narzekam gdyż jest bardzo wydajna wiec napewno na długi czas mi wystarczy.



Czy któraś z was korzystała z tej bazy??  jeśli tak to jakie są wasze opinie na jej temat  a może znacie jakieś inne także niedrogie a dobre bazy które możecie polecić

5 komentarzy:

  1. Z tego co widzę fajnie się zapowiada :) ja jej nie uzywałam, moze kiedys ja kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używałam jakiś czas bazy z Kobo i bardzo dobrze ją wpominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej a wyniki z love me green będą ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadaje się do cery mieszanej/tłustej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że jak najbardziej ja mam cerę mieszaną i dla mnie jest idealny :)

      Usuń