środa, 26 lutego 2014

Dbamy o nasz wygląd :)

Dziś chciałabym wam pokazać ,że nie tylko kosmetykami się upiększamy :D  Skoro mamy coraz piękniejsze i cieplejsze dni czas się zmotywować i zabrać się za dbanie naszej sylwetki . Chciałabym przedstawić propozycje kilku zestawów ćwiczeń które możemy wykonać w domu :)

Więc od czego tu zacząć :)

Ja proponuję zacząć od oczyszczania organizmu od środka. Udowodnione jest ,że na każde przypadające 10 lat naszego życia w naszym organizmie odkłada się od 1-1,5 kg toksyn  wiec mając ok 20 lat mamy ok 3 kg toksyn w swoim organizmie a co za tym idzie zbędne 3 kg   których można się pozbyć za pomocą błonnika lub soku z aloesu :)
Ja osobiście jem błonnik w formie tabletek . Przyjmuje  dwie tabletki  trzy razy dziennie   pół godziny przed posiłkiem i popijam 2 szklankami wody :)


Wracając do ćwiczeń o to kilka zestawów które pomogą nam poprawić swój wygląd :)

1)


oczywiscie  nożyce wykonujemy pionowo i poziomo

2)

30 dniowe wyzwanie !! Kto się podejmie ?:D

3)


Przysiady = piękne pośladki :D


4)

 6 WEIDERA nigdy nie dotrwałam do końca a wy ?



5)

  

a to dla tych co lubią skakać :)


 6)


   coś na nasze boczki :)


  
 a na koniec mała ciekawostka :) Jak na co dzień możemy spalać kalorie :)



 

Oczywiście by osiągnąć wymarzone efekty należy pamiętać tez o odpowiednim odżywianiu :)

I pamiętajcie by pić przynajmniej 1,5 litra wody dziennie :)


to co podejmujecie wyzwanie??? dla tych którzy nie lubią ćwiczyć w domu zachęcam do uczęszczania na zajęcia zumby <3
  

10 komentarzy:

  1. Zdecydowanie najbardziej lubię zumbe. Godzina ćwiczeń i czujesz jak wszystkie twoje mięśnie pracują ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. te ćwiczenia na nowe pośladki w 30 dni to prawda, wiem z autopsji :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba musze znów zacząć przysiady robić;p a z ciekawostek to snowboard wygrywa z nartami w kwestii spalania kalori ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie podjęłabym wyzwanie skakankowe, ale nie mam gdzie skakać póki co :( Może jak się zrobi sucho to na trawce- póki jeszcze nie rośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś robiłam 6 weidera, dotarłam do 30 dnia i musiałam przestać bo bardzo bolały mnie plecy. Poźniej dowiedziałam się, że przy weiderze koniecznie trza robić coś na plecy, bo nie można obciążać tylko 1 strony ciała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam siłownie chociaż ćwiczenia cardio lepiej robić na świeżym powietrzu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja cwicze, ale jestem pod wrażeniem, że tyle się spala kalorii przy jeździe na nartach, teraz przynajmniej wiem ile spalam kalorii przez 3h jezdzenia ;p

    obserwuję i licze na to samo <3
    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na mój blog, gdzie poprosiłam cię o odpowiedzenie na "40 kosmetycznych pytań" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. moje wyzwanie trwa już 2 miesiące ;)
    PS miło zobaczyć blogerkę z tej samej miejscowości! :)
    loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. od dziś zaczynam wyzwanie z przysiadami. kto wie, może z czasem coś do tego dodam. Jak zwykle u mnie kończy się bardzo szybko ta mobilizacja. Mam nadzieje, ze choć raz coś dociągnę do końca.

    OdpowiedzUsuń