poniedziałek, 24 lutego 2014

KOMPLEKSOWY KREM CC ROZŚWIETLAJĄCY Z EVENLINE

Dziś chciałaby przedstawić moje nowe odkrycie :) KOMPLEKSOWY KREM CC ROZŚWIETLAJĄCY  Z EVENLINE .Jest to krem nadający się do każdego typu cery
   


Opinia producenta


KOMPLEKSOWY KREM CC ROZŚWIETLAJĄCY 8w1
COLOUR CORRECTOR 8 w 1:
1.redukuje oznaki zmęczenia
2.wyrównuje koloryt cery
3.długotrwale i skutecznie matuje
4.zmniejsza widoczność porów
5.koryguje niedoskonałości
6.rozświetla i energizuje cerę
7.intensywnie nawilża i wygładza
8.SPF 15 chroni przed UVA/UVB


PRZEZNACZENIE
Cera zmęczona, szara, zestresowana, pozbawiona energii i blasku.

REZULTATY
Skóra jest nawilżona i wygładzona, a oznaki zmęczenia wyraźnie zredukowane. Cera odzyskuje równowagę i równomierny koloryt.

 Cena : ok 19 zł

Pojemność ;30 ml

Moja opinia

Krem jak dla mnie jest rewelacyjny . Od razu widać różnice gdy się go nałoży nie pozostawia efektu maski , nawilża naszą skórę , wyrównuje kolor :) . Ja osobiście nakładam go zamiast podkładu :) więc nie trzeba nakładać tony kosmetyków by wyglądać dobrze . Krem idealnie wtapia się w naszą cerę a mimo wszystko nie zatyka porów dzięki czemu nasza skóra może swobodnie oddychać. Nadaje się do każdego typu cery matuje i rozświetla nasza skórę tam gdzie jest to potrzebne . Jest bardzo wydajny  a nasza skóra wygląda na wypoczętą.









 Tak więc z czystym sumieniem mogę polecić wam ten produkt :)

5 komentarzy:

  1. Od jakiego czasu go uzywasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam go od kilku dni i są to moje spostrzeżenia odnośnie tych dni mam nadzieję że przez dłuższy czas użytkowania się nie zawiodę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serio jest świetny. Super konsystencja. Bardzo lekki i rzeczywiście nie robi maski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uważam, że jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń