wtorek, 4 marca 2014

Hialuronowy mikrozastrzyk :)

 Jak jakiś czas temu pisałam o spotkaniu blogerek  otrzymałyśmy  tam wiele produktów do testowania .Dzięki firmie Soraya  nie tylko ja mogłam przetestować produkty. Do testowania załapała się także moja mama   na ZAAWANSOWANĄ STRATEGIE WYPEŁNIANIA ZMARSZCZEK INSPIROWANĄ MEDYCYNĄ ESTETYCZNĄ. Ponieważ na spotkaniu otrzymałyśmy kremy 30+  a mi do 30 jeszcze trochę brakuje moja mama chętnie podjęła się testowania mimo tego iż powinna mieć produkty bardziej do cery dojrzałej lecz nie zawiodła się na produktach  :)  Mama testowała produkty ponad tydzień a następnie przeprowadziłam z nią mały wywiad  na temat pierwszych efektów :)


CO PISZE PRODUCENT??

 Serum :)


100% koncentrat kwasu hialuronowego. Przeciwzmarszczkowe serum na dzień i na noc

Koncentrat kwasu hialuronowego to wyjątkowe serum dla kobiet, które od kosmetyku oczekują natychmiastowego efektu „lepszej skóry”. Koncentrat intensywnie nawilża naskórek, otacza go przyjemnym, wilgotnym kompresem i zapewnia natychmiastowe wygładzenie jego powierzchni. Pojawia się odczucie niezwykłego komfortu, a skóra staje się jedwabista w dotyku i ładnie napięta. Regularnie stosowany redukuje zmarszczki.




Opinia mojej mamy :)

Ekspresowo się wchłania . Uczucie napinania się skóry. Skora twarzy staje się Nawilżona i  delikatna ,przyjemna w dotyku. Serum bardzo wydajne . Najlepiej stosować przed nałożeniem kremu. Poprawia owal twarzy :)


krem :)

Wygładzający krem z transdermalnym kwasem hialuronowym na dzień i na noc 30+




Wygładzający krem na dzień i na noc to idealny kosmetyk dla kobiet w wieku 30+, które chcą zadbać
o utrzymanie cery w doskonałej kondycji, jak najdłużej zachować młodzieńczy, świeży wygląd, opóźnić procesy starzenia i zredukować pierwsze drobne zmarszczki. Dzięki formule HYDRO-ENERGIA, krem zapewnia efekt satynowej gładkości naskórka, intensywnie nawilża skórę, poprawia jej jędrność i sprężystość. Regularnie stosowany sprawia, że skóra zawsze wygląda promiennie i atrakcyjnie.



 Co moja mama na to ?
  Mimo tego ,że krem 30+ nie do końca jest dla mnie powinnam mieć kem dla cery dojrzałej okazało się że jest dość dobry oczywiście nie do końca likwiduje zmarszczki . Po jego zastosowaniu  skóra twarzy stała się rozjaśniona a oznaki zmęczenia są mniej widoczne. Twarz stała się gładka i nawilżona widoczna delikatna poprawa  jędrności skóry. Tak jak w przypadku serum, krem jest bardzo wydajny a 50 ml starczy na miesiąc stosując go zarówno rano i wieczorem ;) Lecz chętnie wypróbuje krem do cery dojrzałej
:)






tak w skrócie ........

Opis produktów po testach mojej mamy :)

- oba kosmetyki pięknie się wchłaniają 
-poprawia się koloryt skóry
-wygładzenie naskórka
-doskonałe nawilżenie
-poprawa jędrności i napięcia skóry


Już po  pierwszym tygodniu widać efekty . Oba kosmetyki są bardzo wydajne . Krem nie pozostawia uczucia tłustej skóry ,szybko się wchłania. Serum daje uczucie delikatności naszej skóry . Najlepiej stosować oba kosmetyki na raz wtedy widać najlepsze efekty . Zarówno krem jak i serum można stosować  na dzień jak i na noc ( Serum powinno się nakładać przed kremem :))













Produkty te  także testuje moja starsza siostra lecz ona dopiero zaczęła  niedługo na pewno zapytam o jej opinie
 a wy jakie produkty tej firmy stosujecie ??



3 komentarze:

  1. Ja tez stosuje to serum oraz krem i jestem z efektów zadowolona ! powiem więcej zachwycona. Seria okazała się być naparawde świetna. Kosmetyki super sie wchłaniają, nie zapychaka skory a idealnie pielęgnują - nawilżają, wygładzają. Oprócz tego skora jest naparawde rozjaśniona, rozświetlona a zmarszczki wygladzone. Skora wygląda mlodziej polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja mama ta seria jest po prostu zachwycona- mówi ze swietnie pielegnuje i wygładza skore, spłyca zmarszczki- ja tez widzę ze jej twarz promienieje - polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że nie tylko ja jestem zachwycona tą serią kosmetyków :) No cóż, nie ma co się dziwić - są absolutnie genialne i będę je polecać każdemu. Miałam tylko malutkie zastrzeżenia do serum ;-)

    Karola
    medycyna estetyczna Wrocław

    OdpowiedzUsuń