sobota, 15 marca 2014

KAJAL








Jakiś czas temu rozpoczęłam współpracę z firmą pierre  rene     miałam przyjemność stosować kilka kosmetyków tej firmy lecz moim ulubionym kosmetykiem  stała się kredka do oczu Kajal. Kredka ta nie ma sobie równych.Jest idealna dla kobiet które uwielbiają  mocno podkreślić swoje oko :)



Opis producenta:


Pierre Rene Professional Kajal - profesjonalna kredka do oczu w sztyfcie, gwarantująca intensywnie czarny, matowy efekt oraz 24-h trwałość makijażu.  Perfekcyjna do zaznaczania zewnętrznego i wewnętrznego konturu oka .  Delikatna, kremowa konsystencja wzbogacona o naturalne woski gwarantuje miękką i przyjemną aplikację. Kształt stożka ułatwia precyzyjne podkreślenie linii wodnej i wewnętrznego kącika oczu.
Pierre Rene Professional Kajal to wyjątkowo łatwy do zastosowania kosmetyk  bez konieczności zaostrzania!
Nie zawiera parabenów. Testowany okulistycznie i dermatologicznie. Hypoalergiczny.

  • Profesjonalny kajal do wewnętrznego i zewnętrznego konturu oka
  • 24 h - trwałość
  • Intensywnie czarny & matowy efekt
  • Przyjemna i łatwa aplikacja
  • Unikatowy kształt stożka
  • Bez konieczności zaostrzania!
  • Nie zawiera parabenów
  • Testowany okulistycznie i dermatologicznie
  • Hypoalergiczny

waga: 3g


Moja opinia :

Kredka jest rewelacyjna, Lubię mocno  podkreślić swoje oczy a KAJAL idealnie się do tego nadaje . Dzięki kremowej konsystencji kredki łatwo się ja aplikuje na oku które jest  podkreślone perfekcyjnie
czarną kreską. Można ją delikatnie rozmazać co pozwoli na nadanie delikatnego pazura przy makijażu. Przy stosowaniu zauważyłam że nie podrażnia oczu mimo iż mam je bardzo wrażliwe . Jest to  dodatkowy plus ode mnie dla tego produktu. Kajal utrzymuje się na oku przez wiele długich godzin co jest wielkim atutem . Jak na taką  jakość tego produktu nie jest on drogi . Z czystym sumieniem mogę go  polecić każdej kobiecie która lubi podkreślić swoje oczy .

Oczywiście firma PIERRE RENE ma wiele fantastycznych produktów :) zapraszam na ich stronę :) zapewne każda znajdzie coś dla siebie :)  http://www.pierrerene.pl






























a może stosowałyście już jakieś produkty tej firmy i chcecie coś  polecić???










2 komentarze: