wtorek, 8 kwietnia 2014

Eveline ArganOil - Ujędrniająco-wygładzający balsam do ciała pod prysznic

Od jakiegoś czasu często słyszę o balsamach pod prysznic.  Postanowiłam wypróbować jeden z takich wynalazków i tak o to trafiłam na  Ujędrniająco-wygładzający balsam do ciała pod prysznic  z firmy evenline. Muszę przyznać że mile mnie zaskoczył.



Opis producenta.

Ujędrniająco-wygładzający balsam do ciała pod prysznic
Ujędrniająco-wygładzający balsam do ciała pod prysznic przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry suchej i pozbawionej jędrności. Innowacyjna formuła oparta o zaawansowaną technologię CELLFORTE®, działając w synergii z Luxury of Youth Complex™ intensywnie ujędrnia i napina skórę. Wyraźnie poprawia elastyczność oraz doskonale wygładza naskórek. Koenzym Q10 wspomaga metabolizm komórkowy, energizuje i bierze udział w procesach dotleniania wewnątrzkomórkowego. Zapobiega uszkodzeniom komórek. Olejek arganowy uważany za prawdziwy „eliksir młodości” regeneruje, ujędrnia  i napina, doskonale odmładza i poprawia kondycję skóry. Kompleks witamin A, E, F hamuje procesy starzenia się, chroniąc komórki skóry przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Przyjemny, delikatny zapach zapewnia wyjątkowe uczucie świeżości i komfortu.





Moja opinia :


Balsam ślicznie pachnie <3 . Jest idealny dla osób które  nie przepadają za tym by po kąpieli stać i czekać aż balsam się wchłonie. Nawilża skórę nadaje jej miękkości . Nie zauważyłam by był ujędrniający , ale być może za krótko go używam. :) Balsam ten jest z Olejkiem arganowym który stosowany jest w wielu kosmetykach i dzięki temu stanowczo poprawia kondycję skóry. Cudowny zapach utrzymuje się na skórze po kąpieli przez wiele godzin:)  Jak dla mnie pomysł z balsamem pod prysznic jest trafiony i napewno będe z niego korzystać :)












a wy co sądzicie na temat balsamów pod prysznic??

3 komentarze:

  1. Dla mnie zbyt słabo nawilża...
    a pachnie naprawdę bosko!

    OdpowiedzUsuń
  2. tego balsamu akurat nie miałam, ale to fajna alternatywa dla zwykłych balsamów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie ten pomysł nie przekonuje, za dużo zabawy jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń