środa, 23 kwietnia 2014

Koktaile domowej roboty :)

Dziś chciałabym wam przedstawić kilka koktajli odchudzających domowej roboty. Nie wiem jak wy ale ja po świętach zaczynam liczyć kalorie. W święta jedzonko było pyszne lecz wakacje zbliżają się wielkimi krokami więc czas przyspieszyć tępo w walce o idealną figurę :)


  1 .Koktajl odchudzający z żurawiną

Składniki:

-  jogurt naturalny (najlepiej light)
- garść żurawiny
- miód do smaku
- pokruszony lód
- limonka do dekoracji

Sposób przygotowania:

Miksujemy  dokładnie wszystkie składniki i dodajemy odrobinę miodu (lecz  nie jest konieczne) , Na koniec dodajemy pokruszony lód i podawaj z limonką.

Korzyści dla zdrowia i figury:

Owoce żurawiny zwierają dużo błonnika, witaminy C, witamin B1 i B2, są bogate w antyoksydanty i sole mineralne. 100 gram żurawiny to tylko 51 kcal!






2. Mango

Koktajl odchudzający z mango

Składniki:

- 1 mango
- 1 pomarańcza
-   kostki lodu
-listki mięty do dekoracji
Sposób przygotowania:

Mango obrać, odkroić miąższ z pestki i pokroić na duże kawałki, Z pomarańczy wycisnąć sok. Do soku dodać kawałki mango i zmiksować wszystko w blenderze. Można dodać kilka kostek lodu by koktail był dodatkowo orzeźwiający :)

Korzyści dla zdrowia i figury:

Mango zawiera związki łagodzące stany zapalne w organizmie oraz przeciwdziałające nowotworom. Zawiera także mnóstwo witamin i mikroelementów: witaminę C, B1, B2, PP, potas, magnez, fosfor, wapń, sód i żelazo. 100 g owocu to 73 kcal.






3.Koktajl odchudzający  z selera naciowego
Składniki:

- łodyga selera naciowego
 - 2 owoce kiwi
 - łyżka miodu
- pół szklanki zimnej wody

Sposób przygotowania:

Seler i kiwi myjemy , obieramy i drobno kroimy . Miksujemy w blenderze, a następnie mieszamy z wodą i miodem. .

Korzyści dla zdrowia i figury:

Seler naciowy zawiera jedynie 13 kcal na 100 g produktu. Dodatkowo do koktajlu dodajemy wodę wiec jest naprawdę nisko kaloryczny :)

Seler naciowy zawiera witaminy A, , działa oczyszczająco na krew i spowalnia procesy starzenia.







4. Koktajl odchudzający grejpfrutowo-pomarańczowy

Składniki:

- 2 czerwone grejpfruty
 - pomarańcza
 - łyżeczka miodu do smaku

Sposób przygotowania:

Wyciśnij sok z pomarańczy i grejpfrutów i wymieszaj dokładnie z miodem.Można zmiksować owoce w blenderze :) wtedy koktail będzie gęsty i bardziej treściwy :)

Korzyści dla zdrowia i figury:

Grejpfrut ma zaledwie 36 kcal a pomarańcze 47 kcal w 100 g. Grejpfruty spowalniają przyswajanie substancji odżywczych zawartych w pokarmach, dlatego pozwalają dłużej utrzymać uczucie sytości  w trakcie diety.:)
Pamiętajcie ,że koktajle są tylko dodatkiem do diety :)  Pamiętajcie o zdrowym odżywianiu i ćwiczeniach :)












Ciekawostki :
 Chciałabym  wam pokazać kilka liczników które mogą wam się przydać przy odchudzaniu :) :)





Oto linki do liczników :




1. Sprawdź ile kalorii mają produkty po ugotowaniu :)



2Oblicz swoje BMI :)


3. Sprawdż jakie masz dzienne zapotrzebowanie na kalorie

    A wy jakie koktajle pijacie :)???


2 komentarze: