poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Soraya & Avon








Peelingi  są jednym z najważniejszych kosmetyków w moim kuferku . Złuszczanie naskórka jest równie ważne jak jego nawilżanie.Stosowałam wiele peelingów tych zakupionych w drogeriach jak i zrobionych samodzielnie . Dziś podjęłam się podrównania dwóch produktów z firmy Soraya oraz firmy Avon




Peeling Orzechowo morelowy Soraya 







Opis producenta

SOFT FORMULA
Aksamitnie gładka cera

Ten orzechowo-morelowy peeling sprawi, że Twoja skóra stanie się aksamitnie gładka, czysta i świeża. Zredukuje niedoskonałości, rozprawi się z zaskórnikami i rozszerzonymi porami. Poczujesz jakbyś miała zupełnie nową skórę, jaśniejszą, zdrowszą, bardziej promienną. Produkt rekomendowany dla młodej cery.

Składniki aktywne 
Orzechowe łupinki – Usuwają martwe komórki naskórka i zanieczyszczenia. Dzięki nim cera staje się aksamitnie gładka i odświeżona.
Morelowy nektar – owocowy suplement dla skóry, który dostarcza jej składników nawilżających i przyjemnie wygładza powierzchnię naskórka.
Kwas salicylowy – działa antybakteryjnie, poprawia kondycję cery tłustej i trądzikowej, redukuje ilość niedoskonałości.


Moja opinia :

Jak dla mnie Peeling jest rewelacyjny doskonale usuwa martwy naskórek , ale nie podrażnia wrażliwej skóry twarzy  dzięki bardzo drobnym drobinką .Pięknie  pachnie . Po zastosowaniu peelingu nasza skóra jest gładka, wyrównuje się jej koloryt ,jest jaśniejsza. Morelowy nektar znajdujący się w produkcie dodatkowo nawilża nasza skórę wiec dzięki temu staje się aksamitna . Produkt jest bardzo wydajny gdyż stosuje się go w niewielkiej ilości.












Głęboko oczyszczający peeling do twarzy z minerałami z morza martwego AVON 





Opis producenta :

Peeling z minerałami z Morza Martwego oczyszcza i wyrównuje strukturę skóry, polecany do cery normalnej i mieszanej. Peeling gommage ma właściwości peelingu enzymatycznego - usuwa martwy naskórek, odświeża skórę, niweluje oznaki zmęczenia i przywraca zdrowy koloryt. Stosuj dwa razy w tygodniu, by zapewnić szybsze i lepsze wchłanianie aktywnych składników zawartych w kosmetykach.



Moja opinia :

Peelnig fajny doskonale wygładza skórę, usuwa martwy naskórek . Po zastosowaniu widać różnicę na skórze gdyż staje się jaśniejsza pełna blasku "mniej zmęczona ". Jednakże  ja po zastosowaniu mam lekkie uczucie  podrażnienia lecz tylko przez chwile .dodatkowo drażni mnie troszeczkę zapach jest  delikatnie  mentolowy . Nie jest to wielkim minusem ja po  porostu wolę bardziej owocowe , słodsze zapachy . Ten zaś jest bardzo orzeźwiający :) 












Porównanie :




                                               SORAYA                                                     
POJEMNOSĆ :                      -    75ml                                              

WYDAJNOŚĆ:           -    Bardzo wydajny                                

STOSOWANE:           -  3 razy w tygodniu masujemy kolistymi ruchami i spłukujemy                                                  

ZAPACH:                 - Delikatny i przyjemny                                 

SKÓRA PO            - Delikatna , gładka rozpromieniona , nawilżona  ,wypoczęta                 
ZASTOSOWANIU                            
                                                                                                         




                                                  AVON


POJEMNOSĆ :                   -     75ml

WYDAJNOŚĆ:           -    Bardzo wydajny                                   

STOSOWANE:           - 2 razy w tygodniu  nakładamy na mokrą skórę delikatnie masujemy  
                                       pozostawiamy do  wyschnięcia                                                                                        

ZAPACH:                  - Dość mocny i drażniący

SKÓRA PO          - Głęboko oczyszczona jaśniejsza, zredukowane oznaki zmęczenia ,
ZASTOSOWANIU   orzeźwiona         
                                                                                                           







Mam nadzieje ,że przyda się wam porównanie tych kosmetyków jak dla mnie oba są dobre. Każdy z nich jest inny lecz oba doskonale zadbają o naszą cerę. Ja osobiście wolę Peeling Orzechowo -morelowy  gdyż urzekła mnie jego delikatność oraz zapach 
A wy jakie peelingi stosujecie ??



7 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten peeling z Soraya. Ma świetny zapach ; >

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uwielbiam ten peeling morelowy so pretty ! Uzywam od kilku miesiecy i jestem zachwycona, Skora jest idealnie oczyszczona, wygładzona w super stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co do zasady wolę kosmetyki Soraya, ale peeling orzechowo-morelowy wygrywa bo na to zasługuje bez dwóch zdań. Jest delikatny ale skuteczny, ładnie oczyszcza i jest mega wydajny i koniecznie trzeba zaznaczyć, że ma ładny zapach. Nie podrażnia a ładnie nawilża skórę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Sorayi So Pretty. Dla mojej cery idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam właśnie tego peelingu morelowo - orzechowego :) Uwielbiam go za wszystko - za efekt zdzierania, za gładką skórę i za ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam Sorai ale ten z avonu też wygląda zachęcająco :P

    OdpowiedzUsuń
  7. posiadam ten peeling morelowy soraya i jestem z niego bardzo zadowolona ! Niesamowicie skuteczny ale nie podraznia. Pieknie pachnie polecam :)

    OdpowiedzUsuń