czwartek, 29 maja 2014

Spotkanie blogerek we Wschowie

W ubiegłą sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu blogerek :) . Fajnie było się spotkać z dziewczynami z które poznałam na po przednim spotkaniu ,a także poznać nowe blogerki . Jak zwykle było wielkie plotkowanie na temat kosmetyków, ale nie tylko . Jak to kobiety potrafią rozmawiać o wszystkim i o niczym spędziłyśmy miłe chwile z restauracji Tymf we Wschowie .Ostatnio nie mam zbyt wiele czasu na spotkania w damskim gronie dlatego spotkanie to było rewelacyjną  odskocznią . Oczywiście nie zabrakło także naszych kochanych sponsorów dzięki którym mamy co testować. Ja już osobiście pokochałam kilka kosmetyków wiec niedługo spodziewajcie się recenzji :)


A o to mała fotorelacja ze spotkania :)
















no i zdjęcie grupowe :D







Dziewczynki dziękuje wam za mile spędzone popołudnie  ................. :) fajnie by było się niedługo spotkać na ploty :D



a na koniec nasi sponsorzy :




no to się zbieram do testowania :)


1 komentarz:

  1. Fajnie się spędza razem czas ;D Plotki, ploteczki, wygłupy...

    OdpowiedzUsuń