środa, 4 czerwca 2014

DIAMENTOWY PEELING-MASAŻ MYJĄCY ANTYCELLULIT

Eveine jest firmą znaną chyba wszystkim ja osobiście próbowałam już wiele kosmetyków tej firmy .Dziś chciałabym  wam przybliżyć Diamentowy peeling-masaż myjący . Jest to nowy innowacyjny produkt zawierający kwas Hialuronowy i kofeinę :) 


Opis Producenta :


DIAMENTOWY PEELING-MASAŻ MYJĄCY ANTYCELLULIT to innowacyjny produkt wyszczuplający łączący skuteczność naturalnych składników aktywnych z najnowszymi osiągnięciami kosmetologii i medycyny estetycznej. Peeling-masaż skutecznie oczyszcza skórę, przygotowując ją do dalszych etapów pielęgnacji. Mikrokryształy diamentu usuwają martwe i suche komórki naskórka, pobudzają mikrokrążenie oraz aktywnie dotleniają komórki skóry. Kofeina stymuluje proces spalania tkanki tłuszczowej. BioHyaluron Slim Complex™ intensywnie nawilża i chroni naskórek przed wysuszeniem. Duo Active Moist® długotrwale nawilża i zabezpiecza skórę przed utratą wody, poprawia elastyczność i sprężystość naskórka. Wyciąg z jedwabiu dzięki wysokiej zawartości aminokwasów wygładza skórę.
Pachnący peeling-masaż działa jak energetyzujący zabieg, pozwalający zapomnieć o zmęczeniu i osłabieniu, po którym ciało sprawia wrażenie lżejszego i pełnego energii. Natychmiast po użyciu, skóra staje się aksamitnie gładka i miękka w dotyku.
 
Skład :

 Aqua / Water, Sodium Laureth Sulfate, Polietylene, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Cocamide DEA, PEG - 40 Hydrogenated Castor Oil, Triethanolamine, Caffeine, Glycerin / Butylene Glycol / Aqua / Paullinia Cupana / Hyaluronic Acid, Water / Xanthan Gum / Carragennan (Chondrus crispus) / Glucose, Diamond Powder, Propylene Glycol / Water / Hydrolyzed Silk, Polyquaternium - 4, Urea, Glucose, Methylchloroisothiazolinone / Methylisothiazolinon, Fragrance, Limonene.

Sposób użycia:

Podczas kąpieli rozprowadzić preparat na wilgotnej skórze ciała w partiach wymagających wzmocnionej pielęgnacji antycellulitowej i intensywnie masować okrężnymi ruchami przez minimum 3-5 min następnie dokładnie spłukać i osuszyć . Stosować 1-3 razy w tygodniu  w zależności od potrzeb 


Pojemność :
250 ml

Cena :
Ok 16 zł


Moja Opinia : 

Peeling pomimo drobnej struktury doskonale usuwa martwy naskórek pozostawiając skórę odświeżoną , napiętą  oraz wygładzoną . Orzeźwiający zapach  sprawia , że skóra staje się bardziej dotleniona i pełna energii. Ja po 3 tygodniowym stosowaniu zauważyłam poprawę ujędrnienia  skóry na udach i pośladkach. Po wykonaniu peelingu zauważyłam także lepszą wchłanialność balsamów antycellulitowych . Naprawdę polecam ten produkt :)


Moja ocena:

Opakowanie : 5/5
Wydajność :   3/5
Zapach :         4/5 
konsystencja : 5/5
Cena :            5/5
Zgodność z   
 opisem         4 /5 
 producenta

Ogólna ocena : 4,3 /5












7 komentarzy:

  1. O proszę, zastanawiałam się ostatnio czy go nie kupić jak był na promocji w SuperPharmie :) A ćwiczysz do tego czy ujędrnienie zawdzięczasz jedynie peelingowi? :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://mieteek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczę od jakiegoś czasu z MEL B :) 20 min dziennie i staram się używać balsamy . :) ale zaraz po zastosowaniu peelingu czuć różnice na skórze :)

      Usuń
  2. Może wypróbuję:) Ostatnio trochę waha mi się waga i źle to wpływa na moją skórę. Nawet mój narzeczony bezczelnie się ze mnie śmieje że cellulit mi się pojawił:( Mężczyźni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba dostałam go na ostatnim blogerskim zlocie. Bardzo lubię kosmetyki Eveline z serii Slim Extreme, ostatni peeling jaki miałam był z serii złotej i był całkiem fajny. Muszę sprawdzić czy to ten dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przekonałaś mnie do niego :) Aż już mógłbyć w moim posiadaniu :p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej chcę go! byłby idealny z jakimś balsamem i masowaniem bańką chińska!

    OdpowiedzUsuń