sobota, 7 czerwca 2014

Soraya Body diet 24 antycellulit i wyszczuplenie

Dziś chciałabym wam przybliżyć serum do ciała  antycellulit i wyszczuplenie z firmy soraya. Pewnie większość z was słyszała już o tym produkcie. Ja postanowiłam wypróbować go na własnej skórze .



Opis producenta ;


SERUM BODY DIET24 to kosmetyk do pielęgnacji całego ciała, przeznaczony dla osób, które chcą walczyć z problemem nadmiernej tkanki tłuszczowej oraz „pomarańczowej skórki”.


Formuła z efektem chłodzenia oparta na technologii kosmetycznej liposukcji wykorzystuje nowatorskie składniki aktywne, by ograniczać komórkom tłuszczowym kalorie i pobudzać je do spalania tłuszczu 24 godziny na dobę, w każdej sytuacji!


SKŁAD :

Fat burner (keton malinowy) – aktywuje procesy spalania tłuszczu w komórkach podczas spoczynku czy snu oraz podczas stresu i wysiłku. Oznacza to, że komórki spalają tłuszcz non stop.
Adipobloker – hamuje adipogenezę, czyli dojrzewanie komórek tłuszczowych, zapobiegając wzrostowi ich liczebności.
Dieta komórkowa – blokuje wchłanianie glukozy w komórkach tłuszczowych, dzięki czemu ogranicza im kalorie i hamuje proces powstawania nowych trójglicerydów po posiłku.
Kofeina + L-karnityna + guarana – pobudzają krążenie, stymulują procesy spalania tłuszczu i ograniczają procesy jego magazynowania.

Sposób użycia :

Preparat nakładamy na miejsca objęte nadmiarem tkanki tłuszczowej i cellulitem wmasować aż do całkowitego wchłonięcia  Stosować najlepiej 2 razy dziennie :)


Potwierdzone efekty 4-tygodniowej kuracji:
83% – redukcja cellulitu*
92% – polepszenie nawilżenia skóry*
92% – poprawa jędrności i sprężystości skóry*
Zmniejszenie obwodu uda – nawet o 2 cm**




Pojemność: 

200ml



Cena 

12-15 zł 





Moja opinia : 
Używam tego serum od 3 tygodni muszę stwierdzić ze efekt jest dobry nawet bardzo :). Cellulit staje się mniej widoczny choć przyznam się ze byłam dość sceptycznie do tego nastawiona . Produkt ten mile mnie zaskoczył  po nałożeniu mamy uczucie chłodzenia co dla mnie jest fajne zwłaszcza teraz w gorące dni :). Zapach jest lekko mentolowy choć w tym przypadku nie przeszkadza mi to .Serum to dodatkowo doskonale nawilża i ujędrnia naszą skórę  Polecam stosować go również wraz z peelingiem do ciała . Ja połączyłam serum z soray z peelingiem z eveline który opisywałam tutaj http://zakatek-moniki.blogspot.com/2014/06/diamentowy-peeling-masaz-myjacy.html . 


Moja ocena:

Opakowanie : 5/5
Wydajność :   4/5
Zapach :         3/5 
konsystencja : 5/5
Cena :            5/5
Zgodność z   
 opisem         5/5 
 producenta

Ogólna ocena : 4,5 /5











17 komentarzy:

  1. będę go testować, mam nadzieję, że u mnie również się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tego typu produkty, choć bardziej te rozgrzewające wolę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wysoka ocena, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię sorayi, ale ten produkt mnie zaciekawił...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobre jest to serum. Potwierdzam - skuteczność jest zaskakująca :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog:)
    Zapraszam do mnie---> http://beyourselffffff.blogspot.com/
    Jeśli podoba Ci się ten blog może obs?

    OdpowiedzUsuń
  7. posiadam ten krem i rowniez jestem nim zachwycona ! Naprawde skuteczny, pięknie pachnie, chlodzi skore i wygladza. rewelacyjny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam z tej serii ten krem antycellulit i wyszczuplanie oraz krem do modelowania biustu. Seraya Body Diet jest bardzo elegancka, ma ciekawy zapach i bardzo interesujące działanie. Na początku efekt chłodzenia a potem lekkie mrowienie jak miły masaż. Kremy bardzo dobrze nawilżają i ujędrniają skórę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyposażona w karnet na basen, karnet na siłownię i dwie tubeczki tych kosmetyków / krem do biustu i serum wyszuplająco-antycellulitowe, wyruszyłam na wojnę z moimi zbędnymi kilogramami. Myślę, że te kosmetyki są doskonałe jako uzupełnienie ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  10. hahahaha dobre, kremy i balsamy Body diet jako oręże wojenne, ale coby nie mówić to skuteczne :) ja mam ten wyszczuplający od samej premiery (już drugie opakowanie) i widzę, że fajnie wygładził i ujędrnił ciało. fakt, ze sporo czasu spędzam na fitness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, ze dokonałam dobrego wyboru. Czytając skład i działanie tak myślałam, że to może być hit :), a skoro kupiłaś już drugie opakowanie to najlepsza rekomendacja bo oznacza, że skoro powtórzyłaś to oznacza, że działa :)

      Usuń
  11. Ja stosuję prawie 3 miesiące, od premiery kosmetyków. Mogę powiedzieć, że bardzo ale to bardzo podoba mi sie zapach, podoba mi sie to miłe chłodzenie i jeszcze milsze mrowienie zaraz po chłodzeniu. Ania dziala fajnie :) :) ten na biust tez :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Balsam naprawdę przynosi super rezultaty - ja używam miesiąc a cellulit jeat juz o wiele mniej widoczny, skóra wyglada o wiele lepiej jest bardziej napięta i ujędrniania - polecam

    OdpowiedzUsuń
  13. Antycellulit i wyszczuplanie stosuję przed ćwiczeniami a także na noc. Efekt zimnego masażu jest dla mnie fantastyczny. żaden inny kosmetyk nie dostarczył takich fajnych uczuć. działanie jak na kosmetyk w tej cenie jest rewelacyjne. Modeluje i wygładza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też uważam, że to dobra seria :). Mam serum wyszczuplająco-antycellulitowe . :) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokupiłam serum na rozstępy z tej serii, Działanie ma podobne. ten sam zapach i takie same efekty chłodzenia i mrowienia. Rewelacja, musze mieć wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń