piątek, 25 lipca 2014

Biedronkowe zdobycze :D

Usłyszałam wczoraj  w radiu ,że w Biedronce jest promocja na niektóre produkty mianowicie kosmetyki po 3 zł i po 5 zł .Postanowiłam zajrzeć do biedronki:) Oczywiście mimo ,iż mam zapas kosmetyków nie mogłam się oprzeć :) ,A o to moje zdobycze :)




Szampon do włosów  650 ml ok 5 zł





Peeling soraya 150 ml 3zł :)





Puder rozświetlający Ladycode 11 g  3zł  :)

 błyszczyk beauty (na ustach po nim jest lekkie uczucie mrowienia ) 5,5 g  7,50zł





 Odżywka do włosów Argan 400 ml ok 8zł :)






 róż do policzków Ladycode  3zł


 Lakier do paznokci 9,5 g 1,49 :)



Takie zakupy to ja lubię robić :) teraz trzeba czyhać na kolejne promocje ponoć od jutra ma być  jakaś promocja na niektóre produkty  po 10 zł :)

A wy skorzystałyście może z tej promocji ??


9 komentarzy:

  1. Mam ten sam puder rozświetlający latem średnio wygląda ale zimą kiedy cera jest poszarzała albo zmęczona sprawdza się idealnie :) co do lakieru to mam chyba taki sam ale inny kolor, po nałożeniu drugiej warstwy lub jednej ale grubszej lakier nie chce zaschnąć do końca ;/
    Zazdroszczę Ci zakupów :)

    http://wikkistyl.blogspot.com/2014/07/o-wszystkim-i-o-niczym.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez sobie dzisiaj kupiłam róż w Biedrze za 3zł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego peelingu:)
    U mnie był chyba za coś ok 8zł..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ceny rzeczywiście zachęcają- ale ja będę się twardo trzymać tego co ustaliłam miesiąc temu- żadnych zakupów kosmetycznych w lipcu! Ale daj znać jak to się sprawdziło, w końcu wkrótce nowy miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też dorwałam ten lakier za 1,49 zł, ale zostały same ciemne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chyba skuszę się na tą odżywkę - może coś w końcu ujarzmi moje włosy! :)

    http://finewhatev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w Biedronce teraz królują wyprzedaże, ale jakoś nic mnie nie skusiło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja z twoich zdobyczy mam tylko peeling morelowy soraya - jestem nim zachwycona peeling jest bardzo wydajny, pięknie pachnie no i naparawde skutecznie oczyszcza skore - polecam :)

    OdpowiedzUsuń