poniedziałek, 28 lipca 2014

Galaretka peelingująca -APIS

Jakiś czas temu opisywałam wam arbuzowy mus do ciała z Firmy APIS( ARBUZOWY MUS DO CIAŁA) dziś chciałabym wam przestawić drugą część tego zestawu mianowićie galaretkę peelingującą.






Opis producenta :

Niezwykły peeling do ciała ze złuszczającymi drobinkami kokosowymi, ekstraktem z arbuza, papai i ananasa o zniewalającym arbuzowym aromacie doskonale oczyszcza skórę z martwych komórek naskórka. Sprawia, że skóra staje się idealnie wygładzona i odświeżona o zdrowym kolorycie.


Skład:
aqua, carbomer, glycerin, citrullus lanatus (watermelon) extract, comosus (pineapple) extract, papaya extract, xanthan gum, triethanoloamine, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, benzyl alcohol, C.I. 16255





Składniki aktywne zawarte w produkcie:
Ekstrakt z arbuza – jest składnikiem wielu kosmetyków do cery suchej, mało elastycznej. Działa nawilżająco na skórę, uelastycznia, a także poprawia jej koloryt. Peeling z zawartością arbuza skutecznie złuszcza martwy naskórek, odżywia skórę oraz wygładza. Pestki arbuza są źródłem m.in. witamin z grupy B, magnezu, żelaza, fosforu, dzięki czemu odpowiednio działa na naszą skórę, włosy i paznokcie.
Ekstrakt z ananasa -  jest bogatym źródłem aminokwasów i enzymów głównie bromelin. Skutecznie przyspiesza przemianę materii oraz zapobiega powstawaniu stanów zapalnych i obrzęków. Ponadto ułatwia usuwanie toksyn z organizmu oraz poprawia elastyczność i jędrność skóry.


Sposób użycia :


Nanieść na skórę delikatnie masując, po czym spłukać ciepłą wodą.



Pojemność: 

200ml



Cena:

  Na stronach internetowych  od10-15 zł



PRODUKT TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE

NIE TESTOWANY NA ZWIERZĘTACH





Moja opinia :

Dopiero od niedawana zaczęłam używać tego peelingu ale muszę przyznać ,że tak jak było z musem zakochałam się od pierwszego użycia:) .Dokładnie złuszcza martwy naskórek ,doświeża ,wygładza naszą skórę , do tego wsyzstkiego pięknie pachnie i zapach utrzymuje się na długo po zastosowaniu :)


Moja ocena :

Opakowanie : 5/5
Wydajność :   5/5
Zapach :         5/5 
konsystencja : 5/5
Cena :            5/5
Zgodność z   
 opisem         5/5 
 producenta

Ogólna ocena : 5/5








Przypominam także o konkursie na blogu :) http://zakatek-moniki.blogspot.com/2014/07/konkurs.html




6 komentarzy:

  1. wydaje sie byc swietnym produktem ,obserwuje bede wpadac czesciej
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/cudowna.html

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno muszę wypróbować :)

    zapraszam:http://wildstrawberryand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Konsystencja nie przypomina galaretki. Mam mus i żel pod prysznic o tym samym zapachu, ale jeszcze nie doczekały się testowania. Może pora to zmienić?

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaa, arbuzowy peeling! To coś dla mnie :)
    http://tested--cosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham arbuza i wszystko co z nim związane :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, galaretka :))) Ja właśnie posiadam peeling z Joanny, o zapachu grejpfrutowym, zapach -boski, a ogólnie skuteczny, tylko ten zapach niestety nie trzyma się długo :(
    http://my-personal-desire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń