czwartek, 10 lipca 2014

Maski do włosów MIla & Kallos

Hej dawno mnie tu nie było ale ostatnie tygodnie były na wariackich papierach i szczerze mówiąc nie miałam czasu by zaglądać na bloga. Obiecuje ,że już nadrabiam zaległości :). 


Dziś chciałabym wam przedstawić 2 maski do włosów  których używam od pewnego czasu w domu .


Maska Mleczna z firmy Mila 

Opis Producenta :

Dzięki zawartości mlecznych protein maska mila wspaniale nawilża i dodaje miękkości włosom, bez względu na ich rodzaj . Ponadto idealnie odżywia również włosy po zabiegach : rozjaśnianiu koloryzacji i trwałej :)

Działanie :




  • Dzięki zawartości mlecznych protein wspaniale nawilża włosy
  • Przeznaczona jest do wszystkich rodzajów włosów, w szczególności suchych i zniszczonych
  • Pozostawia włosy miękkie i pełne blasku
  • Zapewnia komfort suchym, zmęczonym włosom
  • Doskonale odżywia włosy po zabiegach: rozjaśniania, koloryzacji i trwałej\
  • Maska jest regenerująca 

   

Sposób użycia:
Nanieś maskę na umyte, osuszone ręcznikiem włosy . Następnie pozostaw na 5-10 minut, następnie dokładnie spłucz( ja zostawiam na włosach nawet do godziny czasu :)


Skład:


aqua, cetearyl alcohol, cetrimonium chloride, dipalmytoylethyl hydroxyethylmonium methosulfate, parfum, benzyl alcohol, citric acid, peg-5 cocomonium methosulfate, methylchloroisothiazolinone, sodium glutamate, hydrolized milk protein, hydroxypropyltrimonium hydrolyzed casein, methylisothiazolinone, sodium cocoyl glutamate, hydroxypropyl guar hydroxypropyltrimonium chloride.


Pojemność :
1000ml 

Cena :
od 20-40 zł dostępne w niektórych salonach fryzjerskich 


Moja opinia :

Moim zdaniem maska jest świetna. Doskonale odżywia , nawilża włosy bez ich obciążenia . Nadaje się do każdego rodzaju włosów . Rewelacyjnie pachnie a do tego jest bardzo wydajna . Malska ta ułatwia rozczesywanie nawet mocno zniszczonych bądź kręconych włosów . 


Dostępność:
Sklepy internetowe i niektóre salony fryzjerskie 



Moja ocena :

Opakowanie : 4/5 (przydałaby się pompka :) )
Wydajność :   5/5
Zapach :         5/5 
konsystencja : 4/5
Cena :            4/5 
Zgodność z   
 opisem         5/5 

 producenta

Ocena Ogólna : 4,5 /5




Maska do włosów z Keratyną firmy Kallos

Opis Producenta:


Keratynowa maska do włosów z proteinami mleka do włosów suchych i zniszczonych . Idealnie zabezpiecza włosy podczas suszenia i prostowania. Wnika w strukturę włosa, odżywiając i regenerując. Nie obciąża włosów.



Działanie :

  • Ułatwia rozczesywanie włosów
  • Nie obciąża włosów
  • Pozostawia włosy miękkie i miłe  w dotyku
  • Odżywia włosy  
  • Zapobiega puszeniu się włosów podczas suszenia 
  • Maska jest regenerująca 

Sposób użycia:

Po umyciu włosów szamponem nanieść maskę na całej długości włosów,  wmasować i pozostawić na 5-10 minut.

Spłukać.  I tu radze stosować się do tego by pozostawiać na włosach do 10 min gdyż później ciężko się spłukuje.

Skład:
 Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Propylene Glycol, Hydrolized Milk Protein, Hydrolized Keratin, Cyclopentasilioxane, Dimenthiconol, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone


Pojemność :
1000ml 


Cena :
ok 10-15 zł 

Moja opinia :

Ja osobiście lubię tą maskę. Jest idealna dla osób które nie mają zbyt dużo czasu by zadbać o włosy. Odżywia włosy w krótkim czasie i pozostawia je lśniące i miękkie . Ma ładny delikatny zapach.Jeśli często prostujesz lub suszysz włosy idealnie nadaje się dla ciebie gdyż chroni włosy przed uszkodzeniami termicznymi. Maska łatwo rozprowadza się na włosach 


Dostępność:
Sklepy internetowe i niektóre salony fryzjerskie 



Moja ocena :

Opakowanie : 4/5 ( tak jak w przypadku Mili przydałaby się pompka :) )
Wydajność :   5/5
Zapach :         4/5 
konsystencja : 4/5
Cena :            5/5 
Zgodność z   
 opisem         5/5 

 producenta

Ocena Ogólna : 4,5 /5






Ja uwielbiam obie maski. Choć Mila ma ładniejszy zapach i można ją  dłużej trzymać na  włosach . 






A wy używałyście którejś z tych masek ?? A może macie jakiś swoich ulubieńców 

8 komentarzy:

  1. A możesz coś polecić na porost włosów? :)
    http://folkkejti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na porost włosów polecam domową maseczkę z olejkiem rycynowym kiedyś pisałam post na ten temat znajdziesz go tutaj :) http://zakatek-moniki.blogspot.com/2013/12/pochmurne-dni-dugie-wieczory-i-brak.html

      Usuń
    2. ja polecam seboradin lotion z czarną rzodkwią! wysyp baby hair gwarantowany.

      Milę miałam i bardzo lubiłam. Teraz czeka u mnie kallos ale mleczny. Tego kallosa ostatnio w hebe miałam wrzucić do koszyka, ale mam takie zapasy kosmetyków że się powstrzymałam ;D

      Usuń
  2. Co do masek Kallos, są one dostępne w hebe :) w takich dużych i mniejszych opakowaniach, które ja kupuję po 5zl :) też je bardzo lubię, za tą cenę jest szybkie i fajne działanie, no i kilka różnych rodzajów, przeznaczonych do różnych rodzajów włosów :) I są chyba jeszcze w butelkach, również takich dużych ;)

    Zapraszam do sebie ;) http://vaniliowa-nuta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Marki Kallos mam jedynie maskę mleczną i bardzo ją lubię, choć chciałabym już zużyć to wielkie, litrowe opakowanie, żeby móc wypróbować coś innego. Ale jak zużyję, to na pewno za jakiś czas do niej powrócę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mleczną lubię ,a ta keratynowa do mnie nie przemawia, w zasadzie to jej zapach :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie napisana recenzja ;))
    ciekawy blog :p
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń