wtorek, 29 lipca 2014

Spray utrwalający makijaż -AVON

Dziś mam dla was kosmetyk który idealnie sprawdza się dla mnie w te upalne dni ;) mianowicie spray utrwalacjacy makijaż .




Opis producenta: 

Utrwalający spray do makijażu. Ultralekka mgiełka utrwalająca makijaż na cały dzień. Tworzy niewidoczną, nieklejącą warstwę. Szybko wysycha, lecz dzięki zawartości witamin A, C i E nie wysusza skóry. Wystarczy zamknąć oczy, kilkakrotnie spryskać mgiełką twarz, by nienaganny makijaż pozostał na twarzy przez cały dzień. 

Sposób użycia: 

Spryskujemy twarz z odległości 20-25 cm od twarzy. Oczywiście zamykamy oczy i buzię :) Naciskamy pompę od 2-4 razy. I tutaj nie wiem czy tylko ja tak mam, ale po prostu sama aplikacja mgiełki na twarz jest dla mnie bardzo nieprzyjemna w szczególności z rana w zimowy dzień, być może jeżeli przyjdzie lato to taka zimna mgiełka sprawi mi przyjemność ale teraz zdecydowanie nie należy to do przyjemności

Pojemność: 

125ml


Cena:
zależy od katalogu :) Cena regularna 32 zł choć zazwyczaj jest w promocji 

Moja opinia :


Zalety :

-duża pojemność (125ml)
-niska cena ( gdy jest w promocji )
-łatwa dostępność (często w  katalogach )
- Duża wydajność 

-estetyczny wygląd
-nie ma poczucia klejenia się twarzy 
- podkład na skórze wydaje się bardziej jednolity i wygląda naturalniej
-bezzapachowy na skórze
-łatwa aplikacja 

Wady :
- przy codziennych stosowaniu może wysuszać skórę
- utrwala makijaż na krótki czas (lecz do pracy sstarcza )
--dość długo się wchłania 
-trzeba uważac na oczy


Moja ocena :

Opakowanie : 5/5
Wydajność :   5/5
Zapach :         5/5 
konsystencja : 3/5
Cena :            3/5
Zgodność z   
 opisem         2/5 
 producenta

Ogólna ocena :3,8 /5



Nastepnym razem pożadnie przemyślałe ten zakup . Świetnie się sprawdza na co dzień lecz na jakieś dłuższe wyjścia  nie jest już tak dobry.


A wy znacie jakieś utrwalacze godne polecenia ??

9 komentarzy:

  1. Fajna sprawa, jak dotąd nie stosowałam tego typu kosmetyków, ale może się skuszę ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam ale jak sie trafi w promocji to kupie :) sprobuje na wlasnej twarzy
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę się skusić na coś takiego! ;)
    +obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę spróbować :)
    zapraszam: http://wildstrawberryand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. takiego utrwalacza nigdy nie miałam
    Na większe wyjścia długo używałam fixera z kryolanu, ale trzeba go używać bardzo oszczędnie, bo można nim sobie zalepić wszystko xD
    dobry jest też z kobo za 25zł, słabszy od kryolanu, można go praktycznie stosować na co dzień i nie da się zrobić nim krzywdy

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, u mnie makijaż na co dzień wytrzymuje te 8 godzin w pracy, więc jak dla mnie jego skuteczność jest marna skoro 'utrwala' na 8 godzin. Też go mam, ale sporadycznie używam i jeszcze nie wyrobiłam sobie o nim zdania. Chyba pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja!
    Uwielbiam produkty z Avon dlatego zostałam konsultantka ;-)

    pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spray'ów do utrwalenia makijażu używam tylko latem, gdy jest to po prostu niezbędne. Niestety ten się nie sprawdził w ogóle.
    Po rozpyleniu mgiełki poczułam lepkość na twarzy, która niestety nie znikała przez cały dzień, co było dodatkowym dyskomfortem. Moja twarz się świeciła, a makijaż i tak spłynął:(
    Kupiłam go w cenie promocyjnej, ale i tak nie był wart ani złotówki!

    OdpowiedzUsuń