środa, 6 sierpnia 2014

Morelowy peeling do twarzy - Soraya

Dziś mam dla was recenzje peelingu morelowego z kompleskem Antybakteryjnym  do twarzy :).Peeling ten jest idealny docery tłustej i trądzikowej.Lubie Peelingi tej firmy już opisywałam jeden http://zakatek-moniki.blogspot.com/2014/04/soraya-avon.html.

Opis producenta:


Morelowy Peeling Ultra Oczyszczający
  • głęboko oczyszcza i wygładza skórę
  • złuszcza i usuwa martwe komórki naskórka
  • zmniejsza widoczność porów
  • nawilża i odżywia
  • przyspiesza proces regeneracji i odbudowy naskórka
  • dodaje skórze blasku i świeżości


Skład:
Aqua, Juglans Regia (Walnut) Shell Powder, Glyceryl Stearate SE, Glycerin, Sodium Lauerth Sulfate, Polyethylene, Cocamidopropyl Betaine, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Polysorbate 60, Cetyl Acetate, Acetylated Lanolin Alcohol, Titanium Dioxide, Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit Extract, Sorbitol, Propylene Glycol, Carbomer, Triethanolamine, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Citral, Citronellol, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Isoeugenol, Limonene, Linalool

Sposób użycia: 

Rozprowadź peelng na wilgotnej skórze twarzy szyi i dekoltu. Masuj okrężnymi róchami przez około 3 minuty. Następnie dokładnie spłucz wodą i osusz twarz ręcznikiem . Unikaj kontaktu z oczami. Najlepiej stosować 1-2 razy w tygodniu 

Pojemność: 

150 ml

Cena :
ok 12-15 zł( mi się udało go kupić w wielkiej  promocji w biedronce za 3 zł :D )

Moja opinia :

 Peeling jest skuteczny, dobrze złuszcza martwy naskórek i wygładza naszą skórę  . Nie podrażnia  mojej skóry . Jest bardzo wydajny Świetnie pachnie . Można go dostać praktycnzie wszędzie . Niestety nie jest ideałem w walce z trądzikiem. No ale cóż nie można mieć wszystkiego :)


Moja ocena :

Opakowanie : 5/5
Wydajność :   5/5
Zapach :         5/5 
konsystencja : 4/5
Cena :            4/5
Zgodność z   
 opisem         3/5 
 producenta

Ogólna ocena :4,3 /5





Używałyście może tego peelingu ?? 

5 komentarzy:

  1. Ja ostatnio go dostałam od koleżanek, ale jeszcze nie testowałam :p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie uzywalam swietna recenzja!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/czarno-bialo.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten peeling i jest fajny,lubię go :) Ale polecam Ci peeling Orientany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie używałam, ale jestem w poszukiwaniu właśnie jakiegoś dobrego peelingu, więc może się skuszę i poszukam :)
    No i w fajnej promocji udało Ci się go znaleźć :P
    http://my-personal-desire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń