piątek, 29 sierpnia 2014

Natei szampon do włosów farbowanych

Dziś mam dla was krótką recenzję szamponu do włosów który jakiś czas temu zakupiła moja mama w biedronce .



Opis producenta:

Szampon do włosów Natei opracowany został z myślą o  zdrowych i pięknych włosach farbowanych. Specjalnie opracowana  receptura z zawartością ekstraktu z nasion ceratonii i jagód Acaii doskonale pielęgnuje i odżywia suche oraz zniszczone włosy. Zawarte w szamponie filtry UV chronią kolor włosów farbowanych.


Skład:


Pojemność :
500 ml 


Cena 3.99 ( tylko w sklepach Biedronka )


Moja opinia:
Ładne estetyczne opakowanie . Dość przyjemny zapach. Szampon jest bardzo wydajny.  Przy pierwszych zastosowaniach nie było tak źle włosy całkiem dobrze się domywały i szampon nie wypłukiwał koloru tylko był jeden problem strasznie splątywał włosy :( .


Zalety:

-Cena stanowczo 
- Zapach 
- konsystencja 
-Ładne opakowanie


Wady:
- Strasznie plącze włosy 
- Po dłuższym stosowaniu włosy sa ciężkie i pozbawione blasku
- Nie chroni koloru ( po prostu go nie wypłukiwał ) włosy były matowe i szorstkie w dotyku 
-Dostępność tylko biedronka 
- nie odżywia włosów  

Moja ocena :

Opakowanie : 4/5
Wydajność :   4/5
Zapach :         5/5 
konsystencja : 4/5
Cena :            5/5
Zgodność z   
 opisem         2/5 
 producenta

Ogólna ocena :3,1 /5










Osobiście trochę sie zawiodłam . Szczerze nie wiem czy skusiłabym sie kolejny raz na ten szapmon.Lecz nie ma co sie dziwić za taką cenę :)




Zapraszam także na inne recenzje kosmetyczne na blogu :)

Monika :)

6 komentarzy:

  1. używałam tego szamponu i również rewelacji nie było ;)
    claudiaa11225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam i nie wiem czy poznam ze względu na te splątane włosy bo u mnie to jest straszny problem :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam farbowanych, ale może moja mamuśka go sobie wypróbuje, ma króciutkie włosy, to nic jej się nie poplącze. : p ; )

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. raczej po niego nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. firmy nie znam, ale produkt, który plącze włosy jest u mnie nie do dopuszczenia:)

    OdpowiedzUsuń