środa, 20 sierpnia 2014

Palomolive & Soraya- żel pod prysznic

Zauważyłam ,że ostatnimi czasy u mnie w domu idą tony żelu pod prysznic w eksperowym czasie  . Dziś chciałabym wam przedstawić 2 produkty których używam od pewnego czasu :)





PALMOLIVE NATURALS ŻEL MLECZKO- KOKOS





Opis Producenta :

Kremowy żel pod prysznic Palmolive Naturals Kokos z mleczkiem nawilżającym to rozpieszczający dotyk. 
Produkt jest wzbogacony składnikami w 100% naturalnego pochodzenia: ekstraktem z kokosa i aloesu.



Skład :
Aqua Sodium C12-13 Pareth Sulfate (*A) / Sodium Laureth Sulfate (*B)
Cocamidopropyl  Betaine Glycerin Parfum  Sodium Chloride Cocamide MEAStyrene/Acrylates Copolymer Sodium Salicylate Sodium Benzoate Polyquaternium-7Citric Acid Tetrasodium EDTAGlycol Distearate Poloxamer 124Cocos Nucifera Fruit Extract Laureth-4Tocopherol Linoleic AcidRetiny l Palmitate Aloe Barbadensis Leaf Extract Alpha-Isomethyl Ionone Benzyl Salicylate Butylphenyl Methylpropional Citronello lCoumarin Geraniol Linalool



Pojemnosć :
250ml

Cena : 
8-11 zł

Moja opinia :

 Po zastosowaniu tego żelu moja skóra staje się miekka delikatna i pachnąca  :) . Zapach ten utrzymuje się długo po użyciu :). Nie wysusza skóry . Produkt jest dość wydajny  i łatwy w aplikacji :)



Zalety:
- wydajny
- wygodne opakowanie
- nawilża naszą skórę 
- łatwa aplikacja 
- dostępnosć 
- zapach ładny i nie duszący 
- kremowa konsystencja 
-  cena 
- wzbogacony w składniki naturalnego pochodzenia 
- nie ściąga skóry 
- dobrze sie pieni 
- dobrze oczyszcza skórę 

Wady :
- słabo wyczuwalny zapach kokosa (ale mimo wszystko pięknie pachnie )



Moja ocena :

Opakowanie : 5/5
Wydajność :   4/5
Zapach :         5/5 
konsystencja : 5/5
Cena :            5/5
Zgodność z   
 opisem         4/5 
 producenta

Ogólna ocena :4,6 /5








SORAYA, ŻELl POD PRYSZNIC MALINOWA OBSESJA 




Opis producenta :

Żel pod prysznic Milkberry z ekstraktem z malin rozpieści Twoje ciało, a łazienkę zamieni w czarodziejską krainę słodyczy. Poczujesz, że Twoja skóra jest czysta, odświeżona i zakochana. Po takiej kąpieli trudno będzie wrócić do rzeczywistości.

Niespodziewana nuta liczi po chwili ustąpi miejsca wmiksowanym w słodki shake malinom, jagodom i truskawkom. Obłędnej kompozycji ciepła dodadzą wanilia i białe piżmo. Tak pachnie malinowa obsesja!

SKład:





Pojemność:

300 ml

Cena:

0k 11 zł


Moja opinia :

Piękne kobiece opakowanie :) w różowym kolorze .Opis na opakowaniu Malinowa obsesja wcale nie jest przereklamowany . Zapach jest poprostu obłedny :). Łatwa aplikacja , Dobrze oczyszcza naszą skórę nie pozostawia uczucia ściągania skóry wręcz przeciwnie skóra staje się delikatna ,  miekka i pięknie pachnie . Użycie tego żelu podczas kąpieli to czysta przyjemność :) zapach unosi się po całej łazience :)  



Zalety:
- stanowczo zapach !!
- stylowe kobiece opakowanie 
- wydajność 
-  dobrze się pieni 
- dostępnosć 
- przystępna cena 
-  delikana kosnystencja 
- ;łatwa aplikacja 
-  doskonale oczyszcza skórę
- nie wysusza skóry 


Wady: 

- NIe zauważyłam :) 


Moja ocena :

Opakowanie : 5/5
Wydajność :   4/5
Zapach :         5/5 
konsystencja : 5/5
Cena :            5/5
Zgodność z   
 opisem         4/5 
 producenta

Ogólna ocena :4,6 /5









 Po skończeniu tego produktu napewno sięgne pokolejne choć ciekawa jestem innych zapachów z tej serii :)




Polecam wam oba produkty :) . Piękne zapachy , przystępne ceny  , dobrze oczyszczają i nie wysuszają skóry :) 




Używałyście może tych produktów?? A może polecicie jakieś swoje ulubione żele do kąpieli :)

9 komentarzy:

  1. właśnie chciałam sobie kupić ten żel do kąpieli. podobno piękny zapach ;3

    http://szuszunia-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zapachy są genialne ;)
    bo sama ich uzywam !!
    http://feather92.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/pages/Feather/584129358351626?ref=bookmarks

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam żelu z Soraya, bardzo go lubię, ma świetny zapach ; >

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że kokosik słabo pachnie kokosem ;< ale skoro jest kremowy i taki cudowny to coś czuję, że i tak się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam oby dwa i oby dwa są świetne , ale wole Palmolive od Soraya :)
    Obserwuje i licze na rewanż ;)
    http://kisieelqowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie, nowy post o mojej wygranej na twoim blogu :))
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. zele palmolive bardzo lubie
    moge liczyc na jakis klik w ostatnim poscie z twojej strony oczywiscie jesli to nie problem
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/back-to-school-with-chicnova.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałaś bardzo fajne zapachy, skusiłabym się :) Jeśli o mnie chodzi, to używam miętowego żelu pod prysznic marki original source. Jest szczególnie fajny w lato, bo po wyjściu z pod prysznica mięta fajnie chłodzi, ma się uczucie naprawdę odświeżającej kąpieli. Ogólnie polecam wszystkie original source, są super. Pisałaś w komentarzu na moim blogu pytanie, czy można zamawiać u mnie takie koszulki, pewnie, ze tak. Wróć na mojego bloga i wejdź w zakładkę "Zamówienia?", tam znajdziesz wszystkie niezbędne informacje :)
    http://nevermind-factory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja dawno już nie miałam żelu pod prysznic z Palmolive, a tak miło mi się zawsze kojarzą...

    OdpowiedzUsuń