środa, 27 sierpnia 2014

Promocje kosmetyczne - Biedronka

Czy słyszałyście już o nowej akcji tematycznej w Biedronce ?  Akcja ta nosi nazwę odkryj w sobie piękno :) i przewiduje promocje kosmetyczne :) Promocja ta będzie obowiązywać od jutra czyli 28.08 do 10.09 :) Ja upatrzyłam sobie kilka produktów na które będę polować ( a obiecałam sobie żadnych zakupów kosmetycznych w tym miesiącu i jak zwykle nic z tego nie wyszło :P )

Mam dla was gazetkę z tą promocją :)

Może i wam przypadnie coś do gustu :)











życzę udanych zakupów :D




Zapraszam na recenzje kosmetyczne na blogu :)




5 komentarzy:

  1. Jutro wybieram się po korektor i może jakaś pomadka wpadnie mi w oko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dziś oglądałam na kom tę gazetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak sprawdzi się kolorówka Bebeauty...

    OdpowiedzUsuń
  4. o dziwo nic mnie nie kusi. Nawet nie ciekawi mnie druga część gazetki.. Są coraz słabsze albo ja mam kosmetyczny przesyt ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Biedronkę ;p zawsze mają jakieś ciekawe pierdoły ; ) zainteresował mnie ten kremowy róż... tylko nie wiem, czy bd umiała go ładne umieścić na twarzy : p dodatkowo puder HD i może jakaś szminka wpadnie mi w oko, na pewno się przejdę. : )

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń