środa, 13 sierpnia 2014

Rimmel, Wake Me Up Make Up Foundation (Podkład rozświetlający)

Dziś mam dla was krótką recenzje mojego nowego podkładu . Używałam już wiele przeróżnych podkładów. Teraz postanowiłam wyprobować podkład roświetlający firmy Rimmel. :) Pewnie wiele z was już go używało gdyż to nie jest nowośc na rynku no cóż czasami nie nadążam za nowinkami :D







Opis producenta:

Podkład Do Twarzy Wake Me Up - rozświetla skórę - natychmiast obudzi Twoją skórę i sprawi, że będzie promieniała zdrowym blaskiem - posiada lekka konsystencję - zapewnia efekt gładkiej cery - zawiera filtr SPF 15, który chroni skórę przed promieniami UV oraz rozświetlające perełki, które sprawiają, że cera promienieje - dzięki formule zawierającej peptydy skóra staje się bardziej elastyczna - posiada kompleks nawilżający oraz witaminy C i E - eliminuje oznaki zmęczenia, dzięki czemu skóra jest widocznie odmłodzona


Dostępne odcienie:
100- IVORY
103-TRUE IVORY
200- SOFT BEIGE
203- TRUE BEIGE
3O0- SAND
400-NATURAL BEIGE.

Skład:

 aquacyclopentasiloxane, titanium dioxide, glycerin, talk, ethylhexyl methoxycinnamate, dimethicone, crambe abyssinica seed oil,biosaccharyde gum-1, dimethicone peg-10/15 crosspolymer, mica, vinyl dimethicone/methicone silsesquioxane crosspolymer, lauryl peg-9 polydimethylsiloxyethyl dimethicone, lecithin, phenoxyethanol, sodium, dimethiconol, magnesium sulfate, sodium chloride, disodium stearyl glutamate, parfum, urea, caprylyl glycol, silica dimethyl silylate, tocopheryl acetate aluminum hydroxide, pottasium sorbate, polyquaternium-51,sodium hyaluronate, trehalose, glyceryl polymethacrylate, disodium edta, hexylene glycol, hexyl cinnamal, dipropylene glycol, limonene,butylphenyl methylpropianol, tocopherol, triacetinbenzyl salicylate, linalool, bht, geraniol, alpha-isomethyl ionone, citronellol, benozoic acid,sodium lactate, palmitoyl oligopeptid, CI 77491, CI77492, CI 77499


Pojemność : 
30ml

Cena :
29-45 zł 

Moja opinia :

Zazwyczaj używałam podkładów matujących gdyż moja cera się przetłuszczała  .Od jakiegos czasu kondycja mojej cery uległa znacznej poprawie dlatego postanowłam wyprobować podkład rozświetlający 

Zalety : 

-lekki
-nie zapycha porów 
-delikatny zapach 
-łatwa aplikacja
- nie pozostawia efektu maski 
-dośc dobra konsystencja 
-duża wydajność 
zawiera SPF 15
- dostępność (praktycznie wszędzie )
- idealny na wiosnę i lato
- doskonały do cery suchej 
- rozświetla nasza twarz pozostawiając ja pobudzoną i rozświetloną
- ładne opakownie 

Wady:
- słabo kryje ( lecz  nie ma co się dziwić nie to jest jego zadaniem )
-cena (jeśli nie trafimy na promocję jest dośc drogi)
- jak dla mnie średnio  się utrzymuje na twarzy ok 4-5 h 
-brak listy składników na buteleczce (składu musaiłam szukać w internecie )
- W słońcu bardzo widoczne drobinki rozświetlające 

Moja ocena :

Opakowanie : 5/5
Wydajność :   5/5
Zapach :         4/5 
konsystencja : 4/5
Cena :            3/5
Zgodność z   
 opisem         3/5 
 producenta

Ogólna ocena :4 /5










A wy co myślicie o tym podkładzie ? 


17 komentarzy:

  1. ja osobiście polecam podkład z firmy Manhattan, świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś się nad nim zastanawiałam, ale wybrałam jednak Match Perfection i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znalazłam jego świetny, tańszy odpowiednik. Lirene fluid rozświetlający z wit. duo C. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tu mnie zaciekawiłaś :) będe musiała wypróbować:)

      Usuń
  4. nie używałam tego podkładu
    również obserwuję :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo od dawna czaje sie na ten podklad ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. powoli zaczynam rozglądać się za jakimś podkładem :)...

    obserwujemy? http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam już swój ulubiony podkład, także z firmy "Rimmel" i na razie nie szukam żadnego nowego- co nie zmienia faktu, że świetnie napisałaś tą recenzję ;))

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No faktycznie cena nie zadowala ;/ Ja używam aktualnie BB z Oriflame i jestem zadowolona :) Pozdrawiam, dodaję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest mój ulubieniec od lat.Bardzo lubię rozświetlające podkłady i ten jest idealny

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję i zapraszam do siebie ! ;)

    http://poprostucaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie używałam tego podkłądu, i nie sięgam raczej po podkłądy rozświetlające. Ale jakoś utarło się we mnie zdanie, że cena idzie w parze z jakością, więc w stosunku do ceny ten podkład powiniene być super:D Pozdrawiam i obserwuję!:) www.buycheaplookfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo moich koleżanek go używa, tak samo healthy mix z bourjois, ale ja jestem takim bladziochem, że wszystkie podkłady jakoś się słabo dopasowują, dlatego wolę kremy bb. Ale trzeba przyznać, że opakowanie ma ładne (kocham ładne opakowania :) )

    OdpowiedzUsuń
  13. stosowałam go, byłam średnio zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. również go używałam wszystko fajnie pieknie, tylko nie kryje dobrze i nie utrzymuje sie dlugo...

    OdpowiedzUsuń