poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Soraya BODY DIET 24 -krem do biustu

Coś ostatnio trzymam się produktów firmy soraya .Nic na to nie poradzę lubię kosmetyki tej firmy :) . Choć wiem że nie każdemu przypadły do gustu .:) Dziś mam dla was krótką recenzję Kremu do biustu z Serii Body Diet24 (uważam osobiście ,że cała seria udała się firmie SORAYA)




Opis producenta :

Soraya Body Diet24 krem do biustu ujędrniająco-modelujący. Zastosowana nowoczesna formuła oparta na technologii aktywnego lipoliftingu gwarantuje skuteczne działanie produktu. Krem daje wyraźny efekt push-up (podniesienie biustu i modelowanie jego kształtu).


Skład:



Pojemność : 
150ml

Cena :
 10-16 zł

Moja opinia :
Na poczatku miałam sceptyczne nastawienie do tego produktu.  Lecz z czasem się do niego przekonałam i odkryłam że mój biust stał się jędrniejszy , okrąglejszy i podniesiony (nawet mój mezczyzna zauważył że coś się zmienilo :D ( a jak to mówią meżczyźni są mało spostrzegawczy :P  a tu taka niespodzianka :D ) No nic przejdżmy do zalet i wad produktu :)

Zalety:

- Łatwa aplikacja 
- szybko się wchłania
- ładne praktyczne  opakowanie 
- Biust jest okrąglejszy ,podniesiony i jędrniejszy
- dostępnosć 
- delikatny zapach 
- efekt chłodzenia (choć nie każdy to lubi )
- cena (jest całkiem przystępna)
- nawilża naszą skórę 
-długa data ważności

Wady:

- średnia wydajnosć 
- mała pojemność tylko 150 ml 



Moja ocena :

Opakowanie : 5/5
Wydajność :   3,5/5
Zapach :         4/5 
konsystencja : 5/5
Cena :            5/5
Zgodność z   
 opisem         5/5 
 producenta

Ogólna ocena :4,5 /5


Sprawdziłam ten produkt na sobie i po skończeniu tego opakowania napewno sięgne po kolejne :) 






 






Używałyście może tego produktu ?? jakie są waże spostrzeżenia na jego temat ?


Zapraszam także na recenzje drugiego z produktów tej serii Soraya Body diet 24 antycellulit i wyszczuplenie





7 komentarzy:

  1. Ja jakoś jestem sceptycznie nastawiona do tego rodzaju kosmetyków ze względu na to, że mam dość duży biust i ciężki, więc nie wiem czy cokolwiek by poskutkowało! :) Aczkolwiek trochę mnie ta opinia przybliżyła do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosowałem nigdy ale jak rzeczywiście działa to może sie zaopatrze:p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem przekonana do skuteczności owych produktów..ale zachęciłaś mnie tą recenzją i chyba kupię ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah, mi by się przydał jakiś powiększający biust! : p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie próbowałam tego, kiedyś miałam krem do biustu z Ziaji ale nie wyróżniał się niczym specjalnym...
    Zapraszam do siebie ;D
    http://dontcallmeperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kosmetyki z tej serii miałam i byłam zadowolona, akurat ten krem do biustu jest mi zbędny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie niestety cudów nie zdziałał. Owszem, ładnie nawilżał skórę, ale nic ponadto. Może kwestia wielkości biustu ;)

    OdpowiedzUsuń