sobota, 20 września 2014

Domowe sposoby na białe zęby

Jakiś czas temu trafiłam na różne sposoby wybielania zębów domowymi sposobami dziś chciałabym się z wami nimi podzielić:)







Zdjecie pożyczone ze strony zszywka.pl


Sposób 1

Składniki :
-Pasta do zębów
-łyżeczka sody
-łyżeczka wody utlenionej
-pół łyżeczki wody 

Wszystkie składniki dokładnie ze sobą mieszamy do uzyskania jednolitej masy .Następnie szczotkujemy zęby przez ok 2 min. Stosować raz w tyg aż do uzyskania pożądanego efektu :) Następnie nie częściej niż raz w miesiącu :)



 Sposób 2 

Składniki :

-Sok z cytryny
-Soda oczyszczona

Zamaczamy wacik w roztworze . Następnie przecieramy nim zęby i pozostawiamy tak na ok minutę . Po upływie czasu  myjemy zęby z kwasku pastą :)



Sposób 3

Składniki:

- truskawki

Rozcieramy truskawki na papkę . Szczotkujemy nią zęby . Truskawki oprócz działania wybielającego mają działanie czyszczące. Podobno częste jedzenie truskawek ogranicza osadzanie się kamienia na zębach .



Sposób 4

Składniki :

-Liść laurowy
-skórka z pomarańczy

Rozproszkowany lisć laurowy mieszamy ze zmieloną skórką z pomarańczy i szczotkujemy tym zęby. Ponad to Liść laurowy ochroni cię przed próchnicą zębów.



Ciekawostka 


Olej goździkowy 

Do pasty (nałożonej już na szczoteczkę) dodaj kroplę olejku goździkowego. Olejek goździkowy ma dodatkowe właściwości - zmniejsza wrażliwość zębów, wzmacnia szkliwo, działa przeciwbólowo i przeciwbakteryjnie.




I co wy o tym myślicie ?? Ja szczerze mówiąc się waham . Boję się os woje szkliwo .

Próbowaliście któregoś z tych sposobów ??










Przypominam o zapisach na spotkanie blogerek :)

Spotkanie blogerek -Zapisy

7 komentarzy:

  1. Ja o 1 i 2 sposobie już słyszałam i muszę w koncu przetestować,ale też się boję;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam, ale może warto ...

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam też o pocieraniu zębów skórką banana.


    pozdrawiam
    http://velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Znałam tylko pierwszy sposób, ale właściwie nigdy z niego nie korzystałam :) obserwuję!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie próbowałam, ale wszystkie są ciekawe ;) Słyszałam również o bananie, ale ja polecam mycie zębów - węglem. Dokładnie takim, który stosuje się jako lek na biegunkę ;) Umyć węglem, a następnie pastą ;) Należy myć tylko raz w tygodniu, ale ja po takim eksperymencie mam ciut bielsze zęby, także polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też słyszałam o tym węglu aktywnym na zęby. Ja teraz mam do spróbowania zestaw wybielający, ale może potem na podtrzymanie spróbuję węgiel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja proponuję na zębach używać sprawdzonych produktów :) Używam nakładek iWhite i są rewelacyjne efekty :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń