poniedziałek, 29 września 2014

Micelarny żel do mycia twarzy -Oillan

Hejka Dawno mnie nie było ale ostatnio nie mogę narzekać na zbyt dużo wolnego czasu. Praca ,szkoła ,zajęcia zumby . Ciężko jest mi znaleść czas dla bliskich i na bloga . Ale w miarę możliwości będę pisać:)

Dziś mam dla was recenzję mojego ulubionego żelu miceralnego firmy OILLAN. Produkt ten doskonale oczyszcza twarz i jest idealny dla osób ze skłonnościami do alergii 


Co pisze Producent ?

Dermatologiczny żel micelarny do mycia twarzy

Do cery suchej, odwodnionej i wrażliwej
  • dokładnie oczyszcza i odświeża skórę
  • zapobiega przesuszeniu
  • niweluje uczucie szorstkości
Żel skutecznie oczyszcza oraz odświeża suchą, odwodnioną i wrażliwą skórę. Zawarte w preparacie struktury micelarne usuwają makijaż i wszelkie zanieczyszczenia z po wierzchni skóry twarzy, nie powodując podrażnień. Formuła nie zawiera mydła, aniSLES/SLS, dzięki czemu nie narusza naturalnej równowagi hydrolipidowej naskórka. Chroni przed przesuszeniem, niwelując uczucie ściągnięcia skóry. Nie zatyka porów.


A teraz skład :)

Cetearyl Alcohol, Ammonium Lauryl Sulfate, Disodium Phosphate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.


Jak go stosujemy ??

Codziennie rano i wieczorem nanosimy niewielką ilość żelu na płatek kosmetyczny lub opuszki placów. Kolistymi ruchami rozprowadzamy  preparat na skórze. Nadmiar preparatu możemy usunąć  płatkiem kosmetycznym bez użycia wody;)  nie pozostawia uczucia lepkości na skórze. Jeśli jednak czujesz potrzebę możesz zmyć resztki  bezpośrednią wodą.


Dla jakiego typu cery jest zalecany :)?

Jest idealny  dla cery odwodnionej, skłonnej do podrażnień i reakcji alergicznych. Do stosowania w przebiegu schorzeń dermatologicznych (AZS, łuszczyca, trądzik, trądzik różowaty) oraz po zabiegach dermatologicznych i medycyny estetycznej.


Pojemność:

150 ml

Cena:

ok 20 zł

Moja opinia :

Jak dla mnie produkt nr 1 w oczyszczaniu i odświeżeniu  naszej skóry. Stosowany może być już po 3 roku życia więc na dobra sprawę jest dla każdego :). Jest dość delikatnym produktem więc nie podrażnia naszej skóry. Po zastosowaniu nie ma uczucia wysuszenia wręcz przeciwnie twarz jest nawilżona i  delikatna  .Opakowanie schludne jednym minusem jest to, że zamykanie nie jest na "klik" co było by dodatkowym atutem . Zapach delikatny nie drażniący .

Moja ocena :

Opakowanie : 4/5
Wydajność :   4/5
Zapach :         5/5 
konsystencja : 4/5
                                                    Cena :            4/5        ( mógłby być tańszy )
Zgodność z   
 opisem         4/5 
 producenta

Ogólna ocena :4 /5
Polecam :)















Przypominam także o ostatnich dniach zapisów na spotkanie blogerek :)






Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)




6 komentarzy:

  1. nigdy nie próbowałam tego żelu :) całkiem wysoką ocenę dałaś i więc może się skuszę :)
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja za to bardzo polubiłam ich krem multli lipidowy :) świenie regeneruje moją cere przez noc !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że mają taki żel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie nadal czeka w kolejce!
    Nowy wygląd baaardzo mi się podoba ;)
    Ale błagam, wyłącz weryfikację obrazkową!

    OdpowiedzUsuń
  5. brzmi ciekawie!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń