środa, 17 września 2014

Rewitalizujące Serum do rąk :)

Dziś mam dla was krótką recenzję  kremu -serum do rąk firmy  Prestige Cosmetics dostępne w Świt pharma . 




Opis producenta :

Serum przeznaczone do codziennej pielęgnacji skóry rąk z efektem liftingu i nawilżenia. Zawarty  w serum unikalny kompleks składników zapewnia intensywną pielęgnację i ochronę skóry oraz  pomaga na dłużej zachować młody wygląd Twoich rąk. Zawiera ekstrakt z białej herbaty zwany „eliksirem młodości” posiada  polifenole, które bronią skórę przed powstawaniem wolnych rodników, dzięki czemu wolniej starzeją. Koi podrażnienia i dodaje skórze  blasku. Kolagen nawilża skórę, ujędrnia ją i regeneruje. Przywraca skórze odpowiedni koloryt ponadto wygładza zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych.Ekstrakt z ginko biloba ujędrnia i uelastycznia skórę, zapobiega pękaniu naczynek krwionośnych, neutralizuje wolne rodniki, hamuje procesy starzenia skóry. Olej Avocado pomaga skórze zachować gładkość i elastyczność, opóźnia powstawanie zmarszczek, zmiękcza skórę i zapewnia komfortowy efekt nawilżenia. Odmładza i regeneruje skórę nadając jej promienny wygląd. Czyni ją sprężystą i jedwabiście gładką. Delikatna konsystencja błyskawicznie się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy na skórze. Zatrzymaj proces starzenia skóry dłoni. Ciesz się ujędrnioną, nawilżoną i  jedwabiście gładką skórą rąk.


Skład:


Pojemność:

100 ml


Cena :
Ok 8 zł



Moja opinia:

Produkt świetnie się sprawdza na moje suche i szorstkie dłonie . Po całym tygodniu pracy moje dłonie przez rękawiczki lateksowe oraz częste trzymanie rąk pod wodą są w opłakanym stanie . Dlatego chętnie sięgam po to serum Nakładam Grubą warstwę produktu i nakłądam bawełniane rękawiczki po ok 30 min sciągam rękawiczki i wcieram resztę kremu moje dłonie sa znowu miekkie , gładkie :)

Zalety:

-Zapach
-działanie (dłonie stają sie miekkie ,gładkie , nawilżone )
- cena :)
-ładne opakowanie
-produkt szybko sie wchłania 
- nie pozostawia lepkiej warstwy na skórze
- duża wydajność
-dostępnosc
- delikatny przyjemny zapach 


Wady :
- Jak do tąd nie zauważyłam :) 


Moja ocena :

Opakowanie : 4/5
Wydajność :   4,5/5
Zapach :         5/5 
konsystencja : 4/5
Cena :            5/5
Zgodność z   
 opisem         4/5 
 producenta

Ogólna ocena :4,5 /5









Używałyście może już tego produktu ? Jakie są wasz wrażenia ?

4 komentarze:

  1. Nie znam tego produktu, ale moje ręce nawet w zimie nie są bardzo wymagające, więc radzi sobie z nimi niemal każdy krem.

    OdpowiedzUsuń
  2. w związku ze zmianą pór roku moje dłonie są bardzo kapryśne, więc może wypróbuję produkt, który polecasz :)

    pozdrawiam, http://dariapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że takie kremy są n a rynku!

    OdpowiedzUsuń