niedziela, 14 września 2014

SPOTKANIE BLOGEREK URODOWO-MODOWYCH

                                                       UWAGA !!!!





Dnia 29.11.2014 Chciałabym was zaprosić na Jesienno - Zimowe spotkanie blogerek ,które odbędzie się w Głogowie na Dolnym śląsku . Niestety ilość miejsc jest ograniczona . Jest ich Tylko 12 wraz z organizatorami :) Aby się zgłosić należy wypełnić kwestionariusz znajdujący się w linku pod spodem



KWESTIONARIUSZ ZGŁOSZENIOWY




Zanim jednak wypełnisz kwestionariusz przeczytaj regulamin 


REGULAMIN

1. Aby się zgłosić należy wypełnić kwestionariusz
2. Blogi ubiegające się o dodanie do listy muszą spełnić następujące kryteria:
aSpotkanie przeznaczone jest dla Blogerek urodowo-modowych
b) Blog musi istnieć minimum 6 miesięcy .
c) Mieć na koncie minimum 40 postów
d  Odpowiadaj sumiennie na wszystkie pytania  w formularzu zgłoszeniowym – zalerzy nam na tym by na spotkaniu były tylko prawdziwe blogerki, które chcą się po prostu spotkać z innymi blogerkami :) Jeżeli, więc prowadzisz bloga tylko dla współprac/spotkań i prezentów to spotkanie nie jest dla ciebie . Ustaliłyśmy wstępny limit – minimum 6 miesięcy blogowania i 40 opublikowanych postów 
e) Możecie zgłaszać sie do 10 pazdzierika.  Poźniej lista zostanie zamknięta 
f Listę blogerek wybierzemy i podamy do wiadomości na naszych blogach w ciągu tygodnia od zakończenia zbierania zgłoszeń, dodatkowo wybrane dziewczyny zostaną poinformowane o tym mailowo.
g    Zostanie utworzona lista rezerwowych -  w razie gdyby jakaś blogerka nie mogła dojechać będziemy szukać kogoś na jej miejsce. Dziewczyny z listy rezerwowej będą poinformowane o tym mailowo.
h) Po wyborze blogerek zostanie utworzone wydarzenie na FB Jesli masz facebooka  Podaj go w kwestionariuszu w pytaniu dlaczego ty?
i) Jeśli sie zgłaszasz napisz pod tym postem :) a także udostępnij baner na swoim blogu :)

   
W razie jakich kolwiek pytań piszcie na zakatekmoniki@gmail.com

18 komentarzy:

  1. A jaka jest mniej więcej godzina spotkania? :) Bo z chęcią bym się zgłosiła, ale nie wiem czy dam radę dojechać na czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Godzina nie jest jeszcze znana ale postaramy się tak dostosować aby wszystkim w miarę pasowało :-)

      Usuń
    2. No to muszę sobie obejrzeć różne opcje i może się zgłoszę :)

      Usuń
  2. Spotkanie 29.11 czy 24.11? bo po wypełnieniu ankiety pojawia sie data 24.11;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 29.11dziekuje za informacje sprawdze to :-)

      Usuń
    2. Zgłosiłam się, ale zapomniałam podać facebooka, gdyby udało mi sie dostać to podeślę link na maila;)

      Usuń
  3. Chętnie bym się spotkała, ale wtedy będę obchodzić urodziny męża :) Może następnym razem :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. O to fajnie, właśnie wysłałam swoje zgłoszenie. :) Idę teraz wstawić baner. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj i ja nie podałam fejsbooka, ale też mieszkam w Głogowie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj z checią wzielabym udział, ale nie mam szans

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. chciałabym wziąć udział, ale niestety mam zaplanowany zjazd w szkole ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie wysłałam zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysłałam zgłoszenie , a banerek za moment się u mnie pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się i biorę się za wstawianie banera :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. W końcu się zgłosiłam :) Banner jest na pasku bocznym mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. już wiem co było przyczyną moich problemów z dodawaniem komentarzy: przeglądarka :) zaktualizowałam przeglądarkę i wszystko wróciło do normy :)

    OdpowiedzUsuń