środa, 22 października 2014

Garnier -dwa produkty jedna firma

Dziś mam dla was recenzję dwóch produktów Garniera. Jednym z nich jest mleczko przeciw wysuszaniu skóry. Drugim Nawilżający mus do ciała . Oba produkty działają na zasadzie balsamów :)
Sprawdźmy  więc różnicę :)



MLECZKO PRZECIW WYSUSZANIU SKÓRY


Opis Producenta


Mleczko Garnier Intensywna Pielęgnacja Skóry Normalnej i Suchej jest idealne dla Ciebie. Nawilża skórę i daje jej utracony komfort. Jego oryginalna formuła : z mikro olejkami z owoców (morela, palma) i karité błyskawicznie się wchłania, aby odżywiać i łagodzić suchą skórę.


Dodatkowo :

To udowodnione, skóra sucha jest odmieniona*:

- natychmiastowa ulga 97%
- odzyskany komfort 95%








Wskazania :

Skóra normalna, sucha


Pojemność:

250ml (choć występują w większych opakowaniach )


Cena : 

ok 12 zł 


Moja Opinia :


Mleczko intensywnie nawilża moją skórę. Pozostawia ją gładką i miękką . Plusem tego produktu jest to ,że szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze.  Do tego wszystkiego ładne kobiece , różowe opakowanie z otwarciem na "klik".




Zalety:

- ładne kobiece opakowanie 
- dostępność  ( drogerie , supermarkety)
- zapach (delikatny nie duszący )
- dobrze nawilża suchą skórę 
- po dłuższym stosowaniu widoczna poprawa w nawilżeniu 
- nie pozostawia tłustej powłoki na skórze
- łagodzi



Wady :

-Konystencja ( jest dość rzadki )
- wydajność ( lecz ja mam małe opakowanie w większej wersji może być inaczej )








Moja ocena :

Opakowanie : 4/5
Wydajność :   3/5
Zapach :         5/5 
konsystencja : 4/5
         Cena :            4/5       
Zgodność z   
 opisem         4/5 
 producenta

Ogólna ocena :4 /5


Czy sięgnę po kolejne opakowanie ?

Myślę ,że tak :) doskonale sprawdza się latem 




NAWILŻAJĄCY MUS DO CIAŁA 


Opis Producenta :

Nawilżający mus do ciała jest wzbogacony o L - Bifidus i ekstrakt z winogron naturalnego pochodzenia, które wybrano z myślą o specyficznych potrzebach suchej skóry. Konsystencja musu jest tak lekka, że jego wchłanianie jest natychmiastowe, a nawilżenie tak mocne, iż pozostaje odczuwalne nawet po 7 dniach od ostatniego użycia


Dodatkowo:

wykonywane testy wykazały :

Nawilżona skóra przez 24 godziny.Udowodniona skuteczność już po 7 dniach stosowania: zmniejszona szorstkość o 30%.  zmniejszenie wysuszenia skóry o 49% Większa sprężystość skóry o 31%


Wskazania :

Skóra sucha 


Pojemność:

250ml ( występują w wiekszyh opakowaniach )

Cena:
 ok 12-15 zł



Moja opinia:

Jest dużo słabszy od mleczka . Nieprzyjemna żelowa konsystencja .Pozostawia na skórze lekko lepką warstwę. Owszem szybko się wchłania  i nawilża skórę . Opakowanie podobne do mleczka lecz lepiej jest wyprofilowane dzięki czemu lepiej trzyma sie w dłoni .


Zalety:
- opakowanie
- szybko się wchłania 
- dostępność
- nawilżenie 
- efekt chłodzenia ( idealny na lato)

Wady :

- pozostawia nieprzyjemną wartwę na skórze która portafi pozostawić slad na ubraniach )
- czuć alkohol 
- mało wydajny
- konsystncja










Moja ocena :

Opakowanie : 4/5
Wydajność :   3/5
Zapach :         3/5 
konsystencja : 3/5
         Cena :            4/5       
Zgodność z   
 opisem         3/5 
 producenta

Ogólna ocena :3 /5


Czy sięgnę po kolejne opakowanie ?

Niestety nie . Jak na taką firmę jest dość słabym produktem










A wy co myślicie o tych dwóch produktach ??





8 komentarzy:

  1. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię ich,po zielonym dostałam uczulenia na całych nogach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego nie miałam, ale gdybym musiała wybrać, to postawiłabym na ten różowy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. musu nie znam ,do wysuszonej skory czasem stosuje

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/futerka-tak-ale-tylko-sztuczne.html

    OdpowiedzUsuń
  5. nie kupiłabym żadnego, z garnierowych balsamów lubię tą czerwoną serię

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego mleczka co prawda nie miałam, ale używałam zarówno mleczka, masła jak i musu z serii 7 dni. Mus to dla mnie bubel :-( Reszta jest bardzo dobra :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego mleczka, zdecydowanie wolę olejki :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń