niedziela, 12 października 2014

Oillan- Multi-lipidowy krem do twarzy

Dziś mam dla was recenzje kolejnego produktu Oillan a mianowicie kremu do twarzy :) . Jakiś czas temu opisywałam Żel miceralny tej firmy , a że uwielbiam całą serię tych kosmetyków postanowiłam podzielić się następnym :)




Opis Producenta 

Krem intensywnie odżywia bardzo suchą skórę wymagającą regeneracji. Kompleks odżywczych maseł (shea i cupuacu ) bogatych w NNKT, skutecznie uzupełnia niedobory lipidów w naskórku, wzmacniając naturalną barierę ochronną skóry. Skwalan z oliwek oraz oleje: arganowy, z dzikiej róży i z ogórecznika lekarskiegostymulując odnowę komórkową, intensywnie regenerują skórę oraz przywracają jej elastyczność i gładkość. Kwas hialuronowynawilża skórę oraz doskonale wygładza naskórek. D-pantenol łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia, przywracając komfort skórze.



Skład:

Aqua, Glycerin, Isodecyl Neopentanoate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter,Caprylic/Capric Triglyceride,C10-30 Cholesterol/ Lanosterol Esters,Dicaprylyl Ether,Dimethicone, Hydrogenated Polydecene, Isohexadecane, Tridecyl Salicylate, Arachidyl Alcohol,Cetearyl Alcohol, Theobroma Grandiflorum Seed Butter, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/ VP Copolymer, Squalane, Behenyl Alcohol, Arachidyl Glucoside, Argania Spinosa Kernel Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Borago Officinalis Seed Oil, Panthenol, Cholesterol, Ceramide NP, Glyceryl Behenate, Hydrogenated Palm Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Betaine, Sodium Hyaluronate, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Caprylyl Methicone, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Methylisothiazolinone.



Warto wiedzieć ,że : 
Krem jest 

• Testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry 

• Nie zawiera alergenów, parabenów, barwników i kompozycji zapachowej 


• pH fizjologiczne





Jak go stosujemy ?

Codziennie rano i wieczorem nanosimy  niewielką ilość kremu na oczyszczoną skórę twarzy (omijając okolice oczu), szyi i dekoltu. 



Do jakiego typu ceru jest zalecany ?

Przeznaczony do cery bardzo suchej, skłonnej do podrażnień i reakcji alergicznych. Do stosowania w przebiegu schorzeń dermatologicznych (AZS, łuszczyca, wyprysk) oraz po zabiegach dermatologicznych i medycyny estetycznej




Czas użytkowania :

- 6 miesięcy po otwarciu 

Pojemność:

- 40 ml

 Cena :

-  ok 20 -25 zł 



Moja Opinia :

Jak dla mnie krem się świetnie sprawdza . Kiedyś miałam problemy z nadmiernie przetłuszczającą się skórą teraz jest zupełnie odwrotnie moja cera jest przesuszona a krem ten doskonale sobie z nią radzi . Nawilża moją skórę , szybko się wchłania  pozostawiając  uczucie  nawilżenia , gładkości  bez uczucia napięcia twarzy . Produkt ten nie koliduje z kosmetykami kolorowymi i spokojnie po nałożeniu można nałożyć podkład .


Zalety:

- Ładne opakowanie
- Data przydatności wiadomo im krótsza tym mniej konserwantów w środku
- praktycznie niewyczuwalny zapach
- szybko się wchłania
- nie pozostawia tłustej powłoki  na twarzy
- poprawia nawilżenie skóry


Wady:

- Cena
- Pojemność
- Wydajność



Moja ocena :

Opakowanie : 4/5
Wydajność :   3/5
Zapach :         5/5 
konsystencja : 5/5
         Cena :            3/5        
Zgodność z   
 opisem         4/5 
 producenta

Ogólna ocena :4 /5
















I co o nim myślicie ?



5 komentarzy:

  1. Ciekawy skład i fajne działanie. U mnie też mógłby się ten produkt sprawdzić. Zimą często używam takich lipidowych baz dla wzmocnienia mojej suchej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go i bardzo się polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi sie alkohol w składzie, ale jest na dalekim miejscu. Używam kremu z dermedic i chyba zostane mu wierna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam zupełnie odwrotnie niż ty :D kiedyś miałam suchą cerę a teraz mi się przetłuszcza :( ale zdecydowanie wolałam mieć suchą....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, wcześniej go nie widziałam :)) . U mnie by się nie spisał, ponieważ mam cerę mieszaną :) .

    OdpowiedzUsuń