niedziela, 26 października 2014

Planet SPA -seria z kawiorem AVON

Wiem ,że wiele osób nie przepada za kosmetykami z katalogów . Ja do niektórych kosmetyków też mam specyficzne nastawienie. Jednak kosmetyki z PLANET SPA lubię Zarówno do twarzy jak i włosów:)


Dziś mam dla was maseczkę do twarzy i do włosów z kawiorem :)






MASECZKA DO WŁOSÓW


Avon Planet Spa, Luksusowa regenerująca maseczka do włosów 
z ekstraktem z czarnego kawioru 




OPIS PRODUCENTA ;

Luksusowa regenerująca maseczka do włosów. Zawiera ekstrakt z czarnego kawioru i alg. Odpowiednia do różnych rodzajów włosów, także farbowanych. Działanie: Regeneruje włosy od nasady aż po same końce. Nadaje im niezwykły blask i jedwabistą gładkość.
Wmasuj w umyte szamponem włosy. Pozostaw na 10 minut a potem spłucz. 


Dodatkowo:


Regenerująca maseczka do włosów zawiera :


1. Ekstrakt z czarnego kawioru i alg 
2. Regeneruje włosy od nasady aż po same końce
3. Nadaje im niezwykły blask i jedwabistą gładkość



Skłas:


 Aqua, cetearyl alcohol, dimethicone, steramidopropyl dimethylamine, dimethiconol, quaternium-91,cetrimonium methosulfate, parfum, PEG-40 hydrogenated castrol oil, phenoxyethanol, phosphoric acid, hydroxyethylcellulose, methylparaben, disodium edta, glycerin, panthenol, phytantriol, caviar extract, laminaria japonica extract.



Wskazania :

Wszystkie rodzaje włosów, także farbowane 



Pojemność:


200 ml


Cena :

ok 25 zł często w cenach promocyjnych 

Moja opinia :


Ja stosuję tą maseczkę dłużej niż 10 min często nakładam ją na ok 30min -1h na umyte włosy pod czepek i zawijam ręcznikiem . Po zastosowaniu moje włosy są miękkie  i puszyste. Lecz po dłuższym stosowaniu szybko się przetłuszczają i są obciążone 



Zalety:

- ładne opakowanie
 włosy są gładkie
-  miękkie i puszyste
-  dobrze się rozczesują
- produkt jest wydajny



Wady:

- Cena (choć można trafić na promocje )
- włosy się szybko przetłuszczają
- może obciążać włosy
- Zawiera sylikony!!!




Moja ocena :

Opakowanie : 4/5
Wydajność :   4/5
Zapach :         4/5 
konsystencja : 4/5
         Cena :            4/5       
Zgodność z   
 opisem         3/5 
 producenta

Ogólna ocena :3,8 /5


Czy powrócę do tego produktu ??

Myślę że od czasu do czasu tak 




Rewitalizująca maseczka do twarzy z czarnym kawiorem




Opis Producenta:

Wyciąg z czarnego kawioru to prawdziwa uczta dla skóry. Jest bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe, aminokwasy i witaminy. Regeneruje, odżywia i wzmacnia skórę, przywracająca jej młody wygląd.
Rewitalizująca maseczka do twarzy odświeża skórę, poprawia jej strukturę.





Wskazania :

Do każdego typu skóry


Pojemność:

75ml

Cena :
Ja zapłaciłam ok 10 zł w promocji


Moja opinia :

Maseczkę łatwo się nakłada po zaschnięciu łatwo się ściąga .   Po maseczce widać ,że skóra staje się gładsza i rozpromieniona niestety u mnie to tylko chwilowy efekt .



Zalety:
- Opakowanie
- Łatwa aplikacja
- Przyjemnie chłodzi skórę
- Skóra gładsza
- wydajność
- konsystencja

Wady:
- Zapach ( dla mnie dość duszący)
-  nie nawilża
- nie wzmacnia skóry


Moja ocena :

Opakowanie : 4/5
Wydajność :   4/5
Zapach :         3/5 
konsystencja : 4/5
         Cena :            4/5       
Zgodność z   
 opisem         3/5 
 producenta

Ogólna ocena :3,6 /5



Czy powrócę do tego produktu ??

Raz na jakiś czas czemu nie choć seria Planet Spa ma dużo lepsze produkty











a wy co myślicie ??


5 komentarzy:

  1. Dla mnie jednak najważniejsze jest że włosy są łagodne :) więc chętnie również wypróbuję :)
    Zapraszam również do mnie :) testacja.blogspot.com
    PS> oczywiście obserwuję :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś przeszłam obok tych maseczek. Jedyną, która jest warta zainteresowania (chodzi o twarz) jest maseczka z mirerałami z Morza Martwego. Reszta nic upełnie u mnie nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  3. czasami kupuje avon :) jak mnie najdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam bodajże dwa kosmetyki z tej serii i nawet je polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię maski do twarzy z tej serii :) ta, którą prezentujesz też mnie zachęcała, ale jakoś ostatecznie jej nie kupiłam, pewnie prędzej czy później się skuszę :) produktom do włosów z avonu nie ufam, choć z serii planet spa jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń