środa, 5 listopada 2014

Paese -Pomadka z dodatkiem oleju Arganowego

Mam dziś dla was krótką recenzję jednej z moich ulubionych pomadek :) 





Opis Producenta :



Pomadka z dodatkiem oleju arganowego zapewnia mocne pokrycie,intensywny kolor i lustrzany blask. Receptura została stworzona, aby zapewnić długotrwały efekt (tzw. efekt long lasting), dzięki czemu kolor wyjątkowo długo utrzymuje się na ustach, nie ścierając się.

Szminka zawiera dodatek najcenniejszego z używanych w kosmetyce oleju arganowego, który zawiera dużo witaminy E wykazującej właściwości antyokysdacyjne.



Dodatkowo :

Ta pomadka podkreśli krągłość ust, sprawi, że będą  aksamitnie gładkie i seksowne. 


Pojemność:

4g

Cena:

od 18-24 zł


Mój wybrany odcień:

odcień nr 42   tu macie - WSZYSTKIE ODCIENIE


Moja opinia :

Jak dla mnie pomadka idealnie nadaje się na wieczorne wyjścia . Dość ciemny odcień (ale takie lubię :) )  Długo utrzymuje się na ustach pozostawiając je miękkie i nawilżone . Jest praktycznie bez zapachowa i się nie klei  . Cena produktu jest dość duża ale mimo wszystko moim zdaniem się opłaca . Jest wiele odcieni pomadki więc każda z pewnością znajdzie idealną dla siebie . Dużym plusem jest dla mnie to ,że w składzie jest olej arganowy , który zawiera dużo witaminy E






Obecnie testuje także :

 


Więc oczekujcie niebawem recenzji :)




5 komentarzy:

  1. Kolor wygląda bardzo ładnie :) szkoda, że nie pokazałaś go na ustach :) nie miałam jeszcze nic z paese :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest świetny :) bardzo lubię takie nawilżające pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, czekam na makijaż w nim. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post, czekam na więcej i obserwuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń