wtorek, 20 stycznia 2015

Cellulitowi mówimy Stop

Ostatnio był post na temat domowych sposobów na szybszy porost włosów. Dziś poruszę dość ważny temat dla nas kobiet :). Każda z nas chce mieć piękne ciało bez cellulitu ,rozstępów , lecz niektóre kosmetyki do pielęgnacji kosztują fortunę . Mam dla was kilka domowych sposobów pielęgnacji za niewielkie pieniądze :).


Mój nr 1 peeling z kawy :)


Składniki:
  • 4 łyżki kawy
  • 1 łyżka oliwy z oliwek lub oleju kokosowego*
  • 4 łyżki Soli 
Już kiedyś robiłam posta na temat tego peelingu. 

Parzymy Kawę w niewielkiej iloci wody  (studzimy) lub wykorzystujemy fusy z porannej kawy dodajemy resztę składników. Masujemy naszą skórę :) . Polecam stosować minimum 2 razy w tyg :)



Maseczka z cynamonu


Składniki :

  • Cynamon w proszku 
  • Woda




Mieszamy cynamon z wodą i gotową maseczkę nakładamy  na uda i pośladki (lub dowolną część ciała). Owijamy  miejsce folią spożywczą. Zostawiamy na 20-30 minut, następnie spłukujemy . Cynamon ujędrni naszą skórę.:) Dla lepszego efektu możemy dodać imbir :)



Maseczka z aloesu 


Składniki :
  • 20 liści aloesu 
  • 2 łyżki mąki ziemniaczanej
 2 łyżki mąki mieszamy z uprzednio dokładnie zmiażdżonymi liśćmi. Przygotowana w ten sposób maseczkę nakładamy na miejsca z cellulitem i owijamy aluminiową folią. Po około pół godziny maseczkę możesz zmyć przy pomocy letniej lub chłodnej wody.

Zimna woda!!! 

Brrr.... nie lubię zimnej wody lecz w walce z cellulitem może nam pomóc codzienny prysznic. Zimna woda zmniejszy ilość pomarańczowej skórki. Najlepiej jest polewać się na zmianę zimną i ciepłą wodą, ponieważ w ten sposób naczynia krwionośne staną się bardziej elastyczne.



Maseczka z Bluszczu 
Składniki :
  • Liście bluszczu 
  • Olej migdałowy Ok pół szklanki 

 Liście parzymy kilkanaście minut, następnie przecedzamy i mieszamy z olejem migdałowym. Maseczkę nakładamy na 20 minut. Następnie zmywamy zimną wodą.

Cytryna!
Nacieramy cytryną cellulitowe miejsca sokiem z cytryny i zawijamy folią na ok 20 min . Cytryna wygładza ciało .
 

























A wy jakie sposoby stosujecie na walkę z tym paskudztwem ??  :P 

3 komentarze:

  1. Próbowałam kawę i cynamon :) Pry cynamonie myślałam, że się spalę żywcem :D. Mam jeszcze z BingoSpa taki koncentrat wyszczuplający własnie z cynamonem i tez jest mi ciężko go stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już przestałam wierzyć, że da się go pozbyć, ale mimo to spróbuję twojego przepisu na peeling kawowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu wypróbować ten peeling kawowy ;)

    OdpowiedzUsuń