piątek, 16 stycznia 2015

Cienie do powiek-Miraculum

Dziś mam dla was recenzje cieni do powiek firmy miraculum . Rzadko używam cieni do  gdyż denerwuje mnie osypywanie się ich przy nakładaniu i że pięknie wyglądają tylko przez chwile . (po jakimś czasie " miś panda " ). Cienie te dostałam na ostatnim spotkaniu blogerek w Głogowie . Muszę przyznać ,że skusiłam się ich użyć najpierw na święta i ku mojemu zdziwieniu utrzymały się cały wigilijny wieczór . Zaryzykowałam i użyłam ich na sylwestra o dziwo  tu ,także mnie nie zawiodły.


Niestety nie mam pojęcia ile kosztuje paleta dostałam ją na spotkaniu bez żadnego opisu. Na internecie i stronie producenta także nie mogę jej znaleźć. Więc choćbym chciała polecić wam tą paletę to nie wiem gdzie można ją zakupić .


Tak czy inaczej jakie są moje odczucia ?


Moja opinia :


Zalety:

- Ładne kolory
- Zaskakująco długo utrzymują się na powiece


Wady:
- Kiepskie plastikowe opakowanie
- Cienie się odklejają od pudełka
- Brak danych u producenta o produkcie





A może wy wiecie gdzie można ją dostać ?


7 komentarzy:

  1. ja osobiście nie używam cieni do powiek ;)
    co powiesz na wspólną obserwację ? ;)
    faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, aby czerpać przyjemność z uzytkowania cieni do powiek i ich nie osypywania się radze:
    - skorzystaćz jakiejś bazy pod cienie, która sprawi, że cień będzie trzymał się na powiece (ja mam bazę z hean kosztowała mnie ok 15 zł, a raczej siostre :P i korzystam z niej od ok roku codziennie!)
    - aby nie mieć cieni i uciążliwego osypywania się to najpierw strzep z dolnej powieki i policzków resztki cienia. Tylko nie palcami, najlepiej skorzystać z pedzelka np do różu, a nastepnie korzystaj z rozświetlacza.
    To moje metody i się u mnie sprawdzają, a cienie nakładam codzienne :) pewnie masz wieksze doswiadczenie ale nic nie zaszkodzi spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za radę chętnie wypróbuje tą bazę :)

      Usuń
  3. Niestety nie wiem gdzie ją dostać, ale ma piękne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory fajne, szkoda, że nie wiadomo gdzie ją dorwać

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne odcienie. Bardzo mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez dostałam ta paletkę, oddalam ja córce. :)

    OdpowiedzUsuń