czwartek, 29 stycznia 2015

Manicure japoński - ratunek dla naszych paznokci



Trochę faktów :)
Japoński manicure (P.Shine) to zabieg polegający na wcieraniu energicznymi ruchami
pasty z witaminami i minerałami w naturalną płytkę paznokciową oraz naniesieniu na nią
warstwy pudru. W efekcie uzyskuje się zdrowe i naturalnie wyglądające paznokcie.


Poszukiwania skutecznych sposobów dbania o paznokcie doprowadziły do
następującego odkrycia: intensywne wcieranie w płytkę paznokcia odpowiednich substancji
nie tylko odżywia i wzmacnia paznokcie, ale też nadaje im nie spotykanego blasku różowej
perły.




Dla kogo taki zabieg?

Dla osób, które nie mogą poradzić sobie z łamliwymi paznokciami. Które bez skutecznie
próbowały już wszystkich innych metod. Dla pań i panów Ponieważ w żaden sposób
manicure ten nie farbuje płytki paznokcia, tylko nadaje jej blask i wyjątkowo zdrowy wygląd.
Nadaje się również dla dzieci ;)


Wskazania:
  • paznokcie zniszczone (np. detergentami)
  • paznokcie suche i matowe
  • paznokcie o nierównej płytce paznokcia
  • kruche i łamliwe paznokcie
  • paznokcie rozdwajające się

Za co kocham P.Shine? (manicure japoński )
Już po pierwszym zabiegu się w nim zakochałam po długim noszeniu tipsów, żelu na płytkę a także lakieru hybrydowego moje paznokcie były w opłakanym stanie . P.Shine uratowało moje paznokcie już po 2 zabiegach . Paznokcie stały się twardsze , błyszczące, przestały się rozdwajać. :)




A co mamy w składzie?
Przede wszystkim krzemionka pochodząca z Morza Japońskiego, pyłek pszczeli, keratyna oraz witaminy A+E.



Jak wykonujemy zabieg ?
Zabieg jest niezwykle prosty, trwa około 30 – 40 minut. Można go wykonać w salonie, albo samodzielnie w domu, po uprzednim nabyciu zestawu P.Shine. 100% skuteczność osiągniecie dopiero po 2-4 zabiegach w odstępach 2-3 tygodniowych (wszystko zależy od tempa wzrostu paznokcia).


Kosmetyczki zalecają też powstrzymanie się od malowania paznokci między sesjami, wtedy dajemy odetchnąć paznokciom i ułatwiamy im regenerację.



Cena :

Zabieg w salonie to jednorazowy koszt ok 50 zł  ( z tym że potrzeba kilka serii tak więc koszty rosną)

Dlatego ja się zdecydowałam i zakupiłam własny zestaw do domu zapłaciłam ok 100 zł na allegro i jestem z niego bardzo zadowolona gdyż starcza na długo :) Wykonanie maicuru japońskiego jest banalnie proste tak więc po co przepłacać:)







Przed:
 Po:







Gorąco polecam :)

8 komentarzy:

  1. Ciekawie mnie ten zestaw :) Może kiedyś się skusze.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny jest ten zestaw, ale obawiam się że nie chciałoby mi się tego wszystkiego robić:/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post! nie wiedziałam, że to takie banalne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam ciekawa tego sposobu. Coś tam kiedyś słyszałam, ale mało i niedokładnie. I nowe chciejstwo się narodziło, bo efekt mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny sposób na piękne i zdrowe pazury! ; )
    robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń