wtorek, 6 stycznia 2015

Najlepsze i najgorsze kosmetyki roku 2014

Dziś robię małe podsumowanie poprzedniego roku . Przeglądając posty ,  kosmetyki na półkach postanowiłam zrobić mały spis kosmetyków które były moimi faworytami , a także te które nie zbyt dobrze wspominam z ubiegłego roku .



Zacznę od moich ulubieńców :)



KOSMETYKI DO TWARZY :)

Krem do twarzy Oillan 
Link do recenzji :)

Morelowy Peeling Soray 


                                                               Link do recenzji :)
                                                      morelowy-peeling-do-twarzy-soraya


Krem CC z Evenline 


Link do recenzji 


KOSMETYKI DO WŁOSÓW

Kawior dla włosów
Link do recenzji 





KOSMETYKI DO CIAŁA

Żel pod prysznic Soray 


Link do recenzji





Balsam do ciała

                                          
Link do recenzji


Soraya Body diet 24 - Uwielbiam <3


Link do recenzji







A teraz czas na produkty do których po dłuższym czasie nie jestem przekonana 



Balsamy z Garniera  - jednak nie są dla mnie 


Link do recenzji

Odżywka w sprayu


Link do recenzji



Szampon do włosów


Link do recenzji


I to chyba na tyle :) Ciekawe jakie produkty wpadną mi ręce w tym roku :). A wy już robiłyście swoje podsumowania ?  Które produkty możecie mi polecić bym mogła spróbować ich w tym roku , a które odradzacie ?






9 komentarzy:

  1. Soraya serię mam całą i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam balsamy od Ziaji , jeszcze nigdy mnie nie zawiodły
    Zapraszam Cię serdecznie na nowy post http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłam ostatnio balsam z ziaji i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten kawior do wlosow to bym wyprobowala :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/01/ktory.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Już styczeń prawie w połowie, a ja jeszcze nie zrobiłam zestawienia ulubieńców, coś się zebrać nie mogę. Szampon biedronkowy znam, obecnie używam, calkiem lubię, ale ulubieńcem nie będzie. Natomiast w moim zestawieniu ulubieńców na bank znajdzie się plyn micelarny 3w1 z Garniera, a co jeszcze to sama nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń