poniedziałek, 5 stycznia 2015

Postanowienia Noworoczne

Dawno mnie nie było ale Grudzień u mnie był miesiącem ukazującym brak wolnego czasu na co kolwiek . Efektem tego jest zaniedbany blog . Lecz wracam do was z nowymi pomysłami i energią :). Jak co roku wiele osób ma postanowienia noworoczne . Ja , także mam listę marzeń ,życzeń i postanowień na Rok 2015.


Oto moja lista postanowień ;)

1.Zadbać o swoją sylwetkę .

W tamtym roku obiecałam już sobie ,że będę ćwiczyć wytrzymałam do wyjazdu na wakacje po tygodniowym lenistwie w Bułgarii zapał mnie opuścił ale mam motywację chcę pięknie wyglądać , a "samo się nie zrobi "także znów biorę się za treningi :)

       2. Zdrowe odżywianie .

Jak wiadomo bez odpowiedniej diety ćwiczenia na wiele się nie zdadzą . Nie mam zamiaru się głodzić ale postaram się przejść na zdrowszy styl życia . I tu wpadłam na pomysł co powiecie bym do bloga dodała zakładkę zdrowe przepisy :) ?



       3. Długie włosy :)

W tym roku planuje ostro zapuszczać swoje włosy także spodziewajcie się postów na temat wszelkich sposobów  na wzmocnienie i szybszy porost włosów . Kto zapuszcza razem ze mną ??


   4. Oszczędzanie

Ostanimi czasy pieniądze uciekają mi z portfela szybciej niż do niego trafiają , także zaczynam kalkulować i dokładnie będę przemyślać każdy zakup .  Koniec z zakupem kosmetyków na kilogramy przecież jest wiele domowych  i taniszych sposobów na piękny wygląd :). Oczywiście nie będę odmawiać sobie potrzebnych rzeczy ale po co mi 4 balsamy na raz?!





5. Więcej czasu dla bliskich i znajomych

Przy postanowieniach nie można zapomnieć o najblizych bo bez nich życie jest po prostu nudne . 




6. Zdać egzamin

W czerwcu czeka mnie egzamin dla asystentek stomatologicznych  . Zdanie go jest jedną z najważnieszych rzeczy dla mnie w tym roku . Także trzymajcie kciuki :)




Zapewne w trakcie roku jeszcze wpadnie mi kilka postanowień lecz te które wymieniłam są dla mnie priorytetem na ten rok :) 


Od dzisiaj zaczynam spełniać swoją listę postanowień mam nadzieję ,że się uda będę chwalić się efektami w ciągu roku :) trzymajcie kciuki aby mi się udało :)



A wy jakie macie postanowienia w tym roku ??





A niebawem post z ulubionymi kosmetykami roku 2014 :)








1 komentarz:

  1. Życzę powodzenia! Ja nie robię juz postanowień ale staram się realizować cele.

    OdpowiedzUsuń