wtorek, 13 stycznia 2015

Zapuszczamy włosy !!!

Rozpoczynam swoją przygodę z zapuszczaniem włosów niestety u mnie będzie trochę pod górkę gdyż przez niedoczynność tarczycy z którą się borykam włosy wypadają mi garściami ;/.Znalazłam kilka ciekawych sposobów na pielęgnację włosów chciałabym się spytać czy może ich  próbowałyście i widziałyście jakieś efekty ?





Sposób 1


Żółtko i sok z cytryny!  

jest to  maseczka, która zapobiega wypadaniu włosów i przyspiesza ich wzrost.
Do miseczki dodajemy 1 żółtko i sok z połowy cytryny – to proporcje do włosów półdługich. Przy dłuższych zwiększ ilość składników proporcjonalnie.mieszamy tak aby składniki się ze sobą połączyły  Nakładamy maseczkę na włosy, owijamy  ciepłym ręcznikiem. czekamy  10 minut i zmywamy maseczkę szamponem .


Sposób 2


Pomidorowa Kuracja !

Wystarczy każdego dnia na pół godziny wcierać w skórę głowy i włosy sok z pomidora, a nawet całego zmiksowanego pomidora, potem wystarczy włosy dokładnie spłukać – jeśli nie są przetłuszczone nie trzeba ich myć. Swoją droga chętnie wypróbuje :D - a co wy na to ??!





Sposób 3

Sok z ziemniaków !!

Ponoć ma  właściwości, które powodują wzrosty włosów. Wystarczy zastosować sok z ziemniaka na skórę głowy i pozostawić na 15 minut. Nadaje się również dla osób borykających się z łysieniem oraz przerzedzeniem włosów.



Sposób 4

Olej kokosowy !
to najlepsza naturalna odżywka do włosów, która jest stosowana od wieków. Bogata w białka i potas, utrzymuje skórę głowy zdrową, wspomaga wzrost nowych włosów i naprawia zniszczone. Jest także stosowany w celu zmniejszenia łupieżu, uszkodzenia włosów i ich wypadania. Działa jak balsam i regeneruje włosy od cebulek, co zapobiega ich pękaniu. Utrzymuje skórę głowy odżywioną i nawilżona. 

Używamy  ciepłego oleju kokosowego dla osiągnięcia rezultatów :)



I co wy na to ??

Jeśli chodzi o sposób 1  próbowałam z tym że dodawałam olejku rycynowego po zastosowaniu  włosy są miękkie puszyste i lśnią  . Wiadomo ,że na wszystko trzeba czasu :)



A o to moja obecna długość włosów :)



Czekam na wasze propozycję co warto stosować by wzmocnić i przy spieszyć porost włosów :)







13 komentarzy:

  1. Ja stosuje obecnie maseczkę z jajka i olejku rycynowego i włosków trochę przybyło. ;) Polecam też pić herbatkę z imbirem i masować skórę głowy. Efekty na pewno będą tylko trzeba być cierpliwym. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbatkę z imbirem pijam od czasu do czas to jeszcze masaże głowy musze dołożyć :D

      Usuń
  2. Na porost włosów polecam Ci CP,a z wcierek to wode brzozwą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupiłam szampon Banii Agafii - aktywator wzrostu włosów :) zobaczymy czy coś da.

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też się chce zapuścić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie wróciłam z łazienki, bo zmywałam sobie maseczkę nałożoną na pół godzinki :) Ja swoje też zapuszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapuszczam wytrwale,ale zapominam,żeby im pomóc szybciej rosnąć :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować w końcu tą maseczke z jajka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie super się sprawdziła maska babci agafii drożdżowa+ jantar. Seboradin również ładnie dał radę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie Humavit z drożdżami kiedyś pomógł na porost i mniej włosów wypadało :) Obecnie biorę Vitapil z bambusem i już mniej włosów wypada :) Picia drożdży nie wytrzymałam :P

    P.S. zapraszam na mojego bloga, niedługo pierwszy post :) http://ruda-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń