wtorek, 3 lutego 2015

Evenline - waniliowy zawrót głowy

Dziś mam dla was krótką recenzję mojej nowości  kosmetycznej , a mianowicie jest nim 
Eveline, SPA Professional Argan & Vanilia,  Co zwróciło moją uwagę w tym  produkcie  ?



Co mówi producent ?
Innowacyjna formuła masła do ciała Boost-NUTRITIVE ARGAN & WANILIAoparta jest na bogactwie cennych dla skóry substancji nawilżających i regenerujących. Moc olejku arganowego, zwanego bio-eliksirem młodości, dogłębnie odżywia i uelastycznia skórę. Masło skutecznie pielęgnuje skórę odwodnioną, przywraca jej odpowiednie nawilżenie i odbudowuje naturalną powłokę hydro lipidową. Łączy w sobie odżywczą moc drogocennego olejku arganowego oraz masła shea z właściwościami nawilżającymi kwasu hialuronowego i mocznika. Zawiera  kwasy Omega-3 i witaminy A+E, które skutecznie hamują procesy starzenia się skóry i stymulują ją do intensywnej odnowy komórkowej. Masło do ciała pomaga przywrócić skórze widoczną sprężystość i jędrność. Egzotyczny i ciepły aromat wanilii działa kojąco na zmysły, zapewniając chwilę odprężenia i relaksu w ciągu dnia

Składniki aktywne produktu :
 olejek arganowy, masło shea, kwas hialuronowy, mocznik, wyciąg z wanilii, witaminy A+E, gliceryna.

Pojemność:
200 ml
Cena :
ok15 zł w rossmanie :)


Moja opinia:
Uwielbiam zapach wanilii . Gdy smaruje się tym balsamem zapach długo utrzymuje się na mojej skórze . Nawet mój chłopak zauważył ,że  zmieniłam balsam bo gdy się posmarowałam usłyszałam "co tak fajnie pachnie " tak więc wielkim atutem tego produktu jest zapach :). Ładne estetyczne opakowanie . Duża wydajność i dobre nawilżenie skóry to jest to czego potrzebuje .


Zalety:
- Stanowczo zapach
- Szybko się wchłania (mimo pozostawionej białej powłoki podczas smarowania)
- Wydajność
- Dostępność
-Ładne estetyczne opakowanie
- Jak dla mnie do tej pory doskonale nawilża moją skórę
- Nie pozostawia tłustej warstwy


Wady:
- Nie nadaje się do twarzy 

Moja ocena :

Opakowanie : 5/5
Wydajność :   4/5
Zapach :         5/5 
konsystencja : 4/5
         Cena :            4/5       
Zgodność z   
 opisem         3/5 
 producenta

Ogólna ocena :4,1 /5







Jak dla mnie produkt jest godny uwagi :)

A wy już go miałyście ?

6 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc nie przepadałam za zapachem waniliowym w kosmetykach, jednak ostatnio zaczęłam się do niego przekonywać ;) Może skuszę się na to masełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam jakąś alergię na tą firmę więc się nie skuszę.
    o dziwo nie ma w nazwie milion w jednym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masełko nie wypadło tak źle więc może przy kolejnych zakupach się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie słodko zapachowe cudeńka :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie zawrócil mi w głowie :D jestem ciekawa zapachu;))

    OdpowiedzUsuń