piątek, 20 lutego 2015

Mazidła- zestaw kwas hialuronowy i olej jojoba

Ostatnimi czasy stawiam na naturę . Uwielbiam wszelkiego rodzaju olejki ,hydrolaty , kwasy , a że dużo eksperymentuje mazidla.com są dla mnie idealnym sklepem gdyż maja ogromny wybór i świetnie opisane produkty więc każdy znajdzie coś idealnego dla siebie  . Dziś mam dla was krótką recenzję mojego ostatniego zestawu który miałam możliwość testować.


Mianowicie jest to kwas hialuronowy i olej jojoba można je stosować łącznie jak i oddzielnie :)







Krótki opis produktów :


Kwas hialuronowy 1%





W kosmetyce i dermatologii (jako składnik profesjonalnych preparatów odmładzających służących do wypełniania zmarszczek i powiększania ust) stosowana jest stabilna postać kwas hialuronowego jakim jest hialuronian sodu czyli sól sodowa kwasu hialuronowego. Jest to substancja biozgodna, nietoksyczna, niedrażniąca i nie powodująca alergii. Całkowicie rozpuszcza się w wodzie i jako 1% roztwór wodny ma postać żelu, który stabilizuje i zagęszcza fazę wodną emulsji. Z uwagi na te liczne doskonałe właściwości jest to jeden z najbardziej podstawowych i wartościowych składników kosmetycznych.
Hialuronian stosowany w preparatach kosmetycznych może również posiadać różne ciężary cząsteczkowe, co determinuje jego przenikalność przez barierę warstwy rogowej i zarazem właściwości kosmetyczne. 



Aplikacja:

 nawilżające sera i kremy do twarzy dla wszystkich rodzajów cer; maseczki do twarzy; sera i odżywki do włosów, balsamy, mleczka i sera do ciała

Postać fizyczna: 


przeźroczysta, lepka ciecz


Sugerowane stężenie:

 0,1-100 %

Rozpuszczalność: 


całkowicie rozpuszczalny w wodzie; słabiej w roztworach wodno-alkoholowych.

Przechowywanie: 


w lodówce, w szczelnie zamkniętym i ciemnym opakowaniu.
Chronić przed dostępem bezpośredniego światła i wilgoci.




Moja opinia :

Uwielbiam ten produkt stosuje go z olejami  (jojoba , arganowym , ze słodkich migdałów ), a także do kremów  i maseczek. Ze wszystkim doskonale się łączy i rewelacyjnie nawilża moją skórę. Nie obciążając jej  ,a wręcz przeciwnie napina ją , głęboko nawilża i wygładza . Po każdym zastosowaniu kwasu Hialuronowego wraz z olejkiem  łatwiej nakłada i rozprowadza mi się podkład na skórę , który dłużej się utrzymuje bez pozostawiania smug .


KWAS HIALURONOWY KLIK
Zachęcam do dokładniejszego opisu produktu .Zapraszam także do zakładki formulacje po opisem gdzie znajdziecie przykładowe zastosowania dla kwasu Hialuronowego :)








Olej jojoba 



Olej jojoba zaliczany jest do jednego z najcenniejszych składników kosmetycznych. Jego doskonałe właściwości emoliencyjne, nawilżające oraz stabilność oksydacyjna sprawiają, że należy do czołówki naturalnych surowców tłuszczowych stosowanych w kosmetykach.





Substancje aktywne: 
płynne estry woskowe bogate w kwas eikozanowy i erukowy, skwalen, witamina E (tokoferole), wolne, niezmydlające sterole.


Aplikacja:
 preparaty regenerujące i nawilżające  dla cer: suchych, zwiotczałych, starzejących się, trądzikowych i przetłuszczających się; balsamy do ciała; odżywki do paznokci; odżywki i sera do włosów: olejki do masażu aromaterapeutycznego; preparaty pielęgnujące dla dzieci i niemowląt.

Metoda ekstrakcji:
 tłoczony na zimno, nie rafinowany

Sugerowane stężenie: 
3-100%; w niezmywalnych produktach do włosów 0,5%


Rozpuszczalność: 
w tłuszczach.

Przechowywanie:
 w szczelnie zamkniętym opakowaniu, w temperaturze pokojowej. Chronić przed dostępem bezpośredniego światła, powietrza i wilgoci.Produkt posiada certyfikat: Quality Assurance International (QAI)


Moja opinia:

Dla mnie idealnie współgra z kwasem hialuronowym . Nawilża moją skórę , dobrze łączy się z wszelkiego rodzaju kremami i maseczkami do twarzy  , co najważniejsze nie zapychając porów . Szybko się wchłania  .Nadaje się,także do włosów ja stosuje go w formie maski dodając do tego żółtko oraz odrobinę soku z cytryny . Można stosować go bezpośrednio na całe włosy lub same końcówki  po nim włosy są miękkie , błyszczące. Mimo swojej oleistej konsystencji nie obciąża włosów ich  . Uwielbiam ten olejek.!!!

Olej Jojoba KLIK

I tu ,także zachęcam do dokładniejszego opisu produktu:)






Mam nadzieję ,że wam także spodobają się eksperymenty z naturalnymi produktami można je dowolnie łączyć z wszystkim i stosować zarówno na włosy , twarz  i skórę :)










Zapraszam do sklepu :)

http://mazidla.com/


vendor_image


Pozdrawiam :)



3 komentarze:

  1. Czasami trochę nie mam głowy do takiego eksperymentowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kwas bardzo by mi sie przydal:)
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/02/na-niebiesko.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi o recenzji kwasu hialuronowego :)

    OdpowiedzUsuń