poniedziałek, 9 lutego 2015

Nafta kosmetyczna

Dziś mam dla was recenzje nafty kosmetycznej firmy KOSMED .  Jakiś czas temu dzięki uprzejmości firmy miałam możliwość prze testowania tego produktu jakie są moje wrażenia?



Co pisze producent ?


Nafta kosmetyczna z olejem arganowym

Olej arganowy – "płynne złoto" jest wyjątkowo bogaty w substancje odżywcze. Zawierający witaminy E i F dogłębnie wzmacnia i odżywia włosy.
Regularnie stosowany sprawia, że włosy stają się mocniejsze, grubsze i zyskują atrakcyjny połysk. Zapobiega rozdwajaniu końcówek.

Nafta kosmetyczna regularnie stosowana dodaje włosom elastyczności, zapobiega ich elekt ryzowaniu, ułatwia rozczesywanie i modelowanie.
Nafta z olejem arganowym polecana jest szczególnie osobom, które borykają się z problemem słabych, zniszczonych włosów z rozdwojonymi końcówkami.





Skład :
Petroleum, Argania Spinosa Kernel Oil, Parfum.


Pojemność:

150 ml

Cena : 

U producenta  7 zł (ale można kupić naftę w aptece )





Nafta kosmetyczna - dla kogo jest przeznaczona?

Nafta kosmetyczna jest przeznaczona do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, zwłaszcza suchych, łamliwych, matowych, puszących i zniszczonych, np. farbowaniem. Nawet posiadaczki włosów przetłuszczających się mogą sięgnąć po naftę, jednak zaleca się im aplikację kosmetyku w symbolicznych ilościach.




Jak stosować :

Niewielką ilość nafty wetrzeć we włosy. Pozostawić na 10 min. Umyć włosy szamponem.



Można także stosować w formie maseczki :

Stosowanie w formie maseczki: 1-2 żółtka wymieszać z 1 łyżką stołową nafty, dodać sok z 1/2 cytryny. Wmasować maseczkę we włosy. Pozostawić na 5-10 minut. Umyć włosy szamponem.
 



Moja opinia:

Dzięki tej nafcie moje włosy są miękkie i pełne blasku :) . Staram się stosować ja  w formie maseczki 2 razy w tyg . Różnicę widać już po pierwszym zastosowaniu .



Efekty :

Po zastosowaniu nafty kosmetycznej włosy są:
  • miękkie
  • gładkie
  • błyszczące
  • gładkie
  • bardziej elastyczne (co dotyczy zwłaszcza końcówek)
  • puszyste
  • sypkie
  • Ponadto łatwo się rozczesują i nie elektryzują się.











Jestem bardzo zadowolona z produktu , a was zapraszam na zakupy do sklepu maja różne rodzaje nafty z witaminami , olejem rycynowym........itp.  


Co jeszcze testuję?





6 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie testowałam nafty, ale kiedyś na pewno to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam nafty, sama nawet nie wiem dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie czeka w kolejce do testów

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupie, zakupie ale już dużo tych "zachcianek" na mojej liście.. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, mam słabiutkie włosy, więc może by pomogła, ale szalenie szybko mi się przetłuszczają, więc nie będę ryzykować, że jeszcze to pogłębię, a szkoda. : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń