czwartek, 12 lutego 2015

Pure colagen

Czas zadbać o siebie od środka na ostatnim spotkaniu blogerek na jakim byłam zostałam obdarowana od NOBLE MEDICA  suplementem diety .  Kuracja starczyła na ok 2 miesiące jakie są efekty ?






Co pisze producent ?


Innowacyjny suplement diety zamknięty w małej tabletce młodości z największą dawką kolagenu z ryb morskich wzbogacony o elastynę i antyoksydanty.



Dokładniejszy opis na stronie producenta :)


http://www.noblemedica.pl/


Skład :

  • Kolagen z ryb morskich
  • Witamina C
  • Ekstrakt z pestek winogron
  • Witamina E
  • celluloza mikrokrystaliczna
  • sole magnezowe kwasów tłuszczowych
  • dwutlenek krzemu
KOLAGEN -utrzymuje prawidłową strukturę i elastyczność skóry 

WITAMINA C pomaga w prawidłowej produkcji kolagenu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania skóry i naczyń krwionośnych 

WITAMINY C i E chronią komórki przed stresem oksydacyjnym spowalniając proces starzenia 

EKSTRAKT Z PESTEK WINOGRON  chroni DNA białka i lipidy przed uszkodzeniem oksydacyjnym wskazuje aktywność anty oksydacyjną 

Sposób użycia :

Doustnie po 2 tabletki 2 razy dziennie


Ilość :

100 tabletek opakowanie kuracja obejmuje 2 opakowania 


Cena :

ok 60 zł (ale aktualnie jest promocja walnetynkowa  wcięc zaglądajcie na stronkę :))



Moja opinia :

Jestem na połowie drugiego opakowania .  Na początku odrzucił mnie zapach stwierdziłam, że nie będę tego brać ( pachnie jak pokarm dla rybek ) , lecz po kilku próbach okazało się że nie jest tak źle po tygodniu czasu zapach kompletnie przestał mi przrszkadzać :) (Także można się przyzwyczaić) 
Czy zauważyłam różnicę ? Owszem mimo tego ,że nie jestem zwolennikiem suplementów . 

Zatem co się poprawiło ??
  • Wypada mi mniej włosów (a przy nie doczynności tarczycy wypadały garściami )
  • Poprawiła mi się cera przestało mnie obsypywać (nawet przed miesiaczką praktycznie nic)
  • lepsza kondycja skóry nie tylko na twarzy , ale na całym ciele :)



Zachęcam was do wypróbowania tego suplementu zwłaszcza tych którzy tak jak ja nie wieżą ,że tabletki mogą coś zdziałać :) .Ja widzę różnicę i nie przerywam kuracji :)













A może któraś z was już próbowała tego suplementu?







8 komentarzy:

  1. Nie próbowała i raczej nie spróbuję ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś zwolennikiem suplementów co ?

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. polecam tylko nie przestrasz się zapachu idzie się przyzyczaić:)

      Usuń
  3. Może i na stawy by mi pomógł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daje ciekawe efekty, więc może kiedyś wypróbuję, przydałoby się poprawić kondycję moich włosów i skóry.
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbuje , nie lubię łykać tabletek ale raz na jakiś czas trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem jeszcze w fazie testów:)) mam nadzieję, że sprawdzi się równie dobrze :))

    OdpowiedzUsuń