wtorek, 10 marca 2015

ECOSPA -Olej ze słodkich migdałów

Dziś mam dla was kolejną recenzję produktu ,który testowałam dzięki firmie ECOSPA.Zaczęłam go stosować gdy skończyły mi się olejki arganowe .Niestety przed zrobieniem zdjęć zbiłam butelkę :( więc zdjęcia mam tylko ze strony producenta za co przepraszam .



 OPIS PRODUCENTA :


Olej ze słodkich migdałów, nierafinowany, tłoczony na zimno. Jest bardzo dobrym emolnientem, tj. wygładza skórę. Ma bardzo wysokie zdolności nawilżania skóry, szczególnie jeśli jest stosowany systematycznie.  Polecany do wszystkich rodzajów skóry, szczególnie suchej i wrażliwej. Doskonały do masażu.


SKŁAD:
 Prunus amygdalus dulcis (Sweet Almond) Oil



Właściwości kosmetyczne oleju migdałowego

Olej ze słodkich migdałów jest bardzo dobrym emolientem, tj. wygładza skórę. Ma bardzo wysokie zdolności nawilżania skóry, szczególnie jeśli jest stosowany systematycznie.

Olej migdałowy stosowany jest w leczeniu egzemy, łuszczycy oraz do skóry suchej, swędzącej i podrażnionej. Jest lekki i łatwo wchłania się w skórę dzięki temu chętnie używany jest do masażu.




Pojemność:
50ml


Cena:
9,90



Moja opinia:

Olejek ten idealnie nadaje się do masażu ciała  Stosuje go czasami do włosów bezpośrednio na włosy lub dodaje do odżywki :) . Włosy są miękkie i lśniące . Uwielbiam go także jako dodatek balsamu do ciała. Mega nawilżenie ciała  :).... Jednak przy zbyt częstym zastosowaniu na twarz zapycha  pory ale i tak powinien znajdować się w kosmetyczce każdej kobiety.




Zapraszam na dokładniejszy opis tego produktu
http://ecospa.pl/produkt/olej-ze-slodkich-migdalow#tabs1





Stosowałyście może już taki olejek ?




6 komentarzy:

  1. Olejek migdałowy.. Nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie stosowałam ale na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. TO chyba mój ulubiony olej, a już na pewno najlepszy dla moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzy mi się z esencjami do ciast :-) czaję się na niego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmMm, ze względu na zapach z chęcią bym kupiła! ;))

    OdpowiedzUsuń