czwartek, 16 kwietnia 2015

PROMOCJE !!!! PROMOCJE !!!......

Jak zwykle Drogerie próbują przegonić się z promocjami :)

Znalezione obrazy dla zapytania promocje
Przeglądając gazetki na internecie wpadłam na promocję z drogerii Natura  a w niej ? :)
Promocja obowiązuje od dziś do 29.04 :-)









Rossmann także ma coś w zanadrzu  :
-49% na kolorówkę
Promocja ma być niby podzielona na po szczególne etapy :)

od 24 do 27 kwietnia: podkłady, pudry, bronzery i korektory do twarzy.
od 28 kwietnia do 4 maja: tusze, kredki, cienie, eyelinery
od 5 do 11 maja: szminki, kredki, lakiery, odżywki

Mam nadzieje , że to nie ściema i niebawem się wszystko potwierdzi :)

Znalezione obrazy dla zapytania promocje

8 komentarzy:

  1. Świetnie, że informujesz o szykującej się promocji w "Rossmannie"! To właśnie na nią już wyczekuję od dłuższego czasu! ;))
    Muszę już przygotować swoje oszczędności :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no kilka ciekawych rzeczy znalazłam :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie chodzę do Natury :P I czekam z niecierpliwością na potwierdzenie tej promocji z Rosska ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za info o tej rossmanowej promocji, mi zawsze jakoś to umykało i nigdy nie zdążyłam się obłowić a obniżka dosyć spora. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe te wszystkie promocje :D

    OdpowiedzUsuń