czwartek, 25 czerwca 2015

Moje "gorzkie żale " czyli coś z innej beczki ......

Czy też macie tak czasami, że 24h na dobę to za mało jak od ostatnich 2 miesięcy tak mam. Przez to niestety zaniedbałam bloga. Nie miałam kiedy się porządnie wyspać nie mówiąc o chwili wolnego czasu dla przyjaciół co było tego efektem ?



Po pierwsze praca .......




tak to mniej więcej ostatnio u mnie wygląda . Brakuje na zdjęciu tylko pacjentów  z bolącymi zębami wiec sami rozumiecie. Ostatnio praca na wielkich obrotach przed końcem roku szkolnego. Badania uczniów  przed wakacjami do tego  dochodzili zwykli pacjenci .........uffff... Jak dobrze ,że nie długo urlop.



Po drugie nieszczęsna szkoła i egzaminy

Od poniedziałku do piątku praca . Soboty i niedziele w szkole i tak tydzień w tydzień . Egzaminy końcowe dały popalić. No  cóż jak się chce pracować w swoim zawodzie trzeba mieć papierek .Same szkolenia dla asystentki stomatologicznej  już nie wystarczą. Tak wiec musiałam przebrnąć przez egzamin zawodowy .








Po trzecie i chyba dla mnie najważniejsze


Dom <3 W końcu postanowiliśmy się usamodzielnić . Mieliśmy się budować lecz trafiła nam się okazja i kupiliśmy dom do wykończenia . Zakochałam się w tym domku od pierwszego wejrzenia . Czeka nas jeszcze dużo pracy ,ale kilka miesięcy i będziemy na swoim :)




Już nie mogę się doczekać kiedy tam zamieszkam niestety cały środek jest do zrobienia a to trwa.....


I właśnie dlatego nie ma mnie od jakiegoś czasu na blogu ale postanawiam się poprawić:)Dziękuję za to ,że mimo wszystko tu zaglądacie :):*

10 komentarzy:

  1. Piękny dom :) Pisałaś egzamin tego samego dnia co ja na techniku usług kosmetycznych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak poszło ? ja egzamin usług kosmetycznych zdawałam 4 lata temu :) ale się przekwalifikowałam i teraz jestem asystentką stomatologiczną i w tym zawodzie czuje się lepiej kosmetyka została moją pasją :)

      Usuń
  2. no to rzeczywiście sporo się działo...:) ale z tego co widzę same pozytywy:) pozdrawiam i powodzenia:)
    www.swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny domek, też marzę o własnych 4 kątach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny domek! Ależ Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Domek uroczy, oj teraz będziesz miała jeszcze mniej czasu, jak pochłonie cię urządzanie :) Ale to sama przyjemność:)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że będziecie na swoim. Bardzo ładny dom. Życzę powodzenia w wykańczaniu . Byle nie się ;-) dla mnie doba jest zdecydowanie za krótka brakuje mi czasu na wiele rzeczy :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie miałaś intensywny czas ;))
    Piękny domek! Mega uroczy :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę domu, piękny, też marzę o takim, póki co zakupiliśmy mieszkanie

    OdpowiedzUsuń
  9. dom jest przepiękny <3 <3 zazdroszczę ! ;)

    OdpowiedzUsuń